maar ik ben gewoon beter!Haas schreef:heb goeie coordinatie, niet voor nix derde van NL geweest

maar ik ben gewoon beter!Haas schreef:heb goeie coordinatie, niet voor nix derde van NL geweest
Hou je rustig he!1nsane schreef:ik mag lekker chocolade saus er vanaf likken
Och jezus... jij ook weer wakker?Sander2 schreef:Waar vanaf?1nsane schreef:ik mag lekker chocolade saus er vanaf likken?
Ja, ik had ook nog liever in bed gelegen, maar ja...Bientje schreef:Och jezus... jij ook weer wakker?![]()
Waar vanaf? euhm... privenee, 1nsane's grote hobby is chocolade saus van mijn neus likken
Whaha, ik heb toevallig wel een hele leuke neus hoor!Sander2 schreef:Ja, ik had ook nog liever in bed gelegen, maar ja...Bientje schreef:Och jezus... jij ook weer wakker?![]()
Waar vanaf? euhm... privenee, 1nsane's grote hobby is chocolade saus van mijn neus likken
En ewww van je neus.![]()
Hoe noem jij je reuk orgaan dan?Tom schreef:noemen ze dat neus tegenwoordig
Bientje schreef:Whaha, ik heb toevallig wel een hele leuke neus hoor!Sander2 schreef:Ja, ik had ook nog liever in bed gelegen, maar ja...Bientje schreef:Och jezus... jij ook weer wakker?![]()
Jij wil een foto van me neus??? je spoort echt niet! (de foto op pagina 1, daar staat mijn neus ook op hoor!)Sander2 schreef:Bientje schreef:Whaha, ik heb toevallig wel een hele leuke neus hoor!Sander2 schreef:Ja, ik had ook nog liever in bed gelegen, maar ja...Bientje schreef:Och jezus... jij ook weer wakker?![]()
?
Jamaar das écht een leuke neus... beetje jammer van de zwarte onderdelenjiggy schreef:nou oke de neus [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/de_neus.JPG[/img] whahaaha
Das waar...Paul1916v schreef:De gemiddelde RTCer spoort niet Bientje, dus wen er maar vast aan![]()
![]()
En ik denk dat sander detailopnames wil van je neus...naja ieder zn hobby![]()
Mag je doen, goed voor je totaal aantal posts...staan namelijk genoeg mensen in wie is wie...Bientje schreef:Hoi Wilco!moet ik nou in jou wie = wie weer hoi zeggen? of dat niet?
(om het gesprek op gang te houden ofzo )
Tering!! Ik heb er al 105!! woei!! gaat lekker!Sander2 schreef:Mag je doen, goed voor je totaal aantal posts...staan namelijk genoeg mensen in wie is wie...Bientje schreef:Hoi Wilco!moet ik nou in jou wie = wie weer hoi zeggen? of dat niet?
(om het gesprek op gang te houden ofzo )
Ik vind het nu ook leuk, dan lijk ik helemaal actief hier enzo... terwijl ik vrij weinig weet van auto's, wel meer dan vroeger btw, vroeger dacht ik dat er gewoon in elke auto de zelfde motor zat, en dan je als je een nieuwe motor wilde, dat je dan naar de auto-winkel (jaja!) ging, en dan zei hallo meneer, ik wil een motor, en dan moest je betalen, dan kreeg je een motor, dan deed je je motorkap open, je hing die motor er in, en rijden maar!Haas schreef:lamballen....
wie let er nu op t aantal posts wat je had? Vroeger toen je nog Noob, ace, enz onder je naam kreeg, was dat leuk
Was het maar zo makkelijk als ik vroeger dacht...Haas schreef:fantasie genoeg iig
ach, er zijn er meer die weinig van auto's weten in t begin..komt vanzelf
Das ook weer waar, maar voor een leek als ik wel uiterst makkelijk!Haas schreef:nee man..dan blijft de uitdaging veel groter
Ach, voorlopig hou ik me nog lekker bezig met het interieur, ik ga de achterbank fixxen! haha en verder... ik weet waar de koplampen zitten dan waar het stuur zit enzo.. nee, weet wel ietsje meer dan dat, maar ngo laaaaang neit genoeg!Haas schreef:haha..ja maar dan zou t ook geen uitdaging meer zijn je er in te verdiepen en dan zouden de allesweters zich hier niet onderscheiden van de noobs![]()
Denk ook dat er weinig autoclubs zouden zijn en weinig forums, haah
tot zover de filosophisch gedachten
o ja? Misschien moet ik een beginnersgroepje opzetten?Tom schreef:Bientje schreef:... terwijl ik vrij weinig weet van auto's...
die zijn er hier wel meer volgens mij
weet ik... trouwens, je bent wel hier maar neit op msn? tis dat nou? Durf je een rechtstreekse confrontatie met mij niet meer aan?1nsane schreef:komt vanzelf wel, als er weer gesleuteld moet worden aan de GTT ben jij de eerste die met haar snuffert onder de motorkap komtheh schat
Haha, eindelijk 1 die het toe durft te gevendennisvr schreef:Klopt als een busWilma schreef: Als het om vrouwen gaat![]()
Welkom Sabine