Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tino schreef:Peeps, volgens mijn, maar ik ken het verkeerd hebben hoor, is dit het topic voor kompleet nergens op slaande bullshit. Met een nivo van beneden de waterspiegel....
Dus post die chicks effe in het babe chat topic daar is dat topic voor.
Ik edit jullie post ff, problemen er mee hoor ik het vanzelf.
Ik denk dat die plaatjes meer waren om het gesprek wat liep vanaf pagina 600 te vergeten...
Arie, je gebak was lekker man! Bedankt!
weet ik, daarom wilde ik nog wat olie op het vuur gooien vind het geouwehoer wel grappig daarom nog effe de boel nog meer opstoken.
Arie gefeliciteerd man tijd voor een
@Chris, idd!
@Tino, geen problemen mee hoor
@Arie, Gefeliciteerd
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
wat een slap gelul zeg een paar pagina's terug.... ow sorry zouden we het niet meer over hebben is er niemand van de b'rft crew aanwezig? of zijn die allemaal aan het hyven?
Nou een paar oude vriendinnen heb ik weer gevonden via hyves ...ff een zoek opdracht en je vind iedereen ( mits ze lid zijn ..maar dat zijn veel mensen) en ik heb dus wat leuke mails gehad
aha nou ik zal je vertellen als het echt niet anders is, wil de horeca best wel weer in, maar dan wel zo dat ik wel wat meer vrije tijd heb en geen dagen van 13 uur en 6 dagen per week....daar ben ik klaar mee
Dit 5je heeft jaren langs de Steekterweg gestaan met een kapotte koppakking... Ruim drie jaar geleden heb ik er al eens geld op geboden, maar dat was destijds véééls te weinig.. Dit bedrijfje had hem voor érg weinig nu... Ze gaan deze gebruiken om die grijze op te knappen (motorisch).
Dit 5je stond bij een vila in Den Haag. De makkelaar die dat pandje moest verkopen moest van dat 5je af die in de tuin stond... Tja, dan kosten ze ook niet veel! Geen kenteken.
Let vooral op de achterbanden..
Wat is er met die achterbanden ? misschien kan je ze wel verkopen op cc ..
Toch eigenlijk erug er worden twee 5jes gesloopt om er 1 rijdend te krijgen en die grijze heeft al 2 nieuwe blokken erin gehad ( ooit was er een eigennaar die een zeer zware voet had , gelukkig was ie renaultmonteur ( prutser) ) echt binnen 2 mnd 2 blokkies dood