Nieuw project een R5 GTX !!
Morgen ga ik mijn nieuwste aanwinst ophalen een Renault 5 GTX uit 1989 met 100k op de teller. Het bakkie heeft een tik aan de voorkant gehad dus ik ben er nog wel even zoet mee. Ik heb alvast 2 foto's ik zal er snel even een paar meer maken.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Laatst gewijzigd door AlexW op ma 14 nov 2005 0:34, 2 keer totaal gewijzigd.
gebruikersnaam,wachtwoord?
Leuk, succes !:D
succes ermee!
*heb ff je foto's geresized
*
*heb ff je foto's geresized

aardig project sucses ermee 

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
waarom?
Volgens mij zit de deur nog op zijn plek, dan is talleen de voorste balk even rechttrekken.
Volgens mij zit de deur nog op zijn plek, dan is talleen de voorste balk even rechttrekken.
lkr projectje
nog een baccara kopen voor onderdelen
nog een baccara kopen voor onderdelen

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik noem dat geen tikkie meer
maar succes
maar succes

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk goed in de deur achter de spiegel zit een vouwRiël schreef:waarom?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja lastig te zien, maar een tikkieFlorus schreef:Da's geen vouw Luco,gewoon de spiegeling van de lak
kijk maar op de eerste foto

vette wieldoppen
stuur er ff twee op, dan heb ik links en rechts weer dezelfde

stuur er ff twee op, dan heb ik links en rechts weer dezelfde

-
ik neem aan dat je die wagen voor niks hebt gekregen....ik denk ook dat je dit onderschat, komt toch wel wat bij kijken wil je dit weer mooi recht krijgen,
maar desalnietemin,
succes ermee!
je werkt vast bij een schadeherstelbedrijf
maar desalnietemin,
succes ermee!
Ik werk niet bij een schadeherstelbedrijf, maar ken een aantal mensen die wel bij dergelijke bedrijven werken. Ik heb vandaag de auto opgehaald en dit is wat er moet gebeuren.Patrick L. schreef:ik neem aan dat je die wagen voor niks hebt gekregen....ik denk ook dat je dit onderschat, komt toch wel wat bij kijken wil je dit weer mooi recht krijgen,
maar desalnietemin,
succes ermee!
Vervangen:
Motorkap
Zijscherm rechtsvoor
Koplamp
Banden + Velgen ((iemand nog iets in de aanbieding)lichtmetaal 15") ??
een aantal kleinigheden
Rechtzetten:
onderbalk
Voor de rest is de auto nog puntgaaf harde kokers enzo, het interieur is piekfijn onderhouden er is geen krasje te bekennen. Al met al lijkt het dus erger dan het is

Ik ben nu nog bezig met een ander project van twee renault 5jes weer 1 goede bouwen en zodra dat klaar is ga ik met deze aan de slag

Waarom moet je het front vervangen? Dat draagt sowieso niet, en als de linkse balk recht zit zit het front vanzelf ook goed.
VEel verder dan een dynamo kom je niet qua randorganen. Let wel even of de distiributieriem niet in contact gekomen is, anders vervang je deze meteen even.
Misschein heeft ie wat pech met de koplamp bevestiging. Bovendien kost dat front net niks, en op de sloop nog mi nder
En de motor kapot van zo'n tikke? Ik heb een paal geramd met 40 km/u en de motor was niets mis mee, niet helemaal op zijn plek, maar snort nog altijd 
Verder zit er toch bijna niets op zo'n vijfje? Komt wel goed
Al die bangmakerij 
VEel verder dan een dynamo kom je niet qua randorganen. Let wel even of de distiributieriem niet in contact gekomen is, anders vervang je deze meteen even.
Misschein heeft ie wat pech met de koplamp bevestiging. Bovendien kost dat front net niks, en op de sloop nog mi nder

Verder zit er toch bijna niets op zo'n vijfje? Komt wel goed

idd motor en randorganen zijn helemaal ok, ik heb nog een compleet front liggen maar die heb ik niet nodig. Het is puur zijscherm,motorkap en een paar kleine dingen zoals koplamp, relais voor de mistlampen enz. maar dat heb ik ook allemaal nog. Toch makkelijk ..... en die bangmakerij ach .... 

je hebt mazzel dat de grooste klap boven je bumper heeft gezeten, anders wasie wel wat krommer geweest. Is nog wat van te maken nu.. 

Succes met het restylen van je GTX.
Heb het ook eens moeten doen, maar dat was meer om een ruweg in vorm geknutselde auto een beetje toonbaar te maken en om de multiriem te kunnen vervangen.
Koplamphuis was dusdanig verfrommeld dat hij bijna tegen de dynamo aanliep.
Antonio.
Heb het ook eens moeten doen, maar dat was meer om een ruweg in vorm geknutselde auto een beetje toonbaar te maken en om de multiriem te kunnen vervangen.
Koplamphuis was dusdanig verfrommeld dat hij bijna tegen de dynamo aanliep.
Antonio.
-
pff valt nog reuze mee mijn turbo ligt aan de voorkant zo helemaal in elkaar! en ik heb en principe ook "weinig werk" aan! richten en voorkant eropnieuw opAbel schreef:Tjonge Volgens mij kun je beter een donor chasis gaan zoeken en je spullen overbouwen. Dit word een echte drama
maare... staat je veerpoot koker ook niet naar binnen? haal ook eens je rubbers weg uit bij je a-stijle en je dorpel! en kijk daar ook ff goed het is daar niet zo sterk.
voor de rest een leuk proect en sterkte ermee
- Geert Claes
dat ziet er erger uit dan het is... begin maar eens af te breken, en dan denk ik dat er aan de chassisbalk nog niet te veel aan is.
Het lijkt of het er allemaal net boven is.
Suc6
Het lijkt of het er allemaal net boven is.
Suc6