Ik zou graag een ander uitlaatje steken onder men twingo.
Is het de moeite om een andere uitlaat te steken (qua geluid) als je je luchtfilter origineel laat?
Het moet geen hels lawaai worden maar gwn een mooie 'sportieve' brom die goed hoorbaar is
De sebring van op de foto hieronder staat me wel aan al twijfel ik nog tussen sebring/devil...of hebben jullie nog goede ervaringen met andere merken?
Ik wil ook graag mijn standaard uitlaat vervangen voor een wat sportievere uitlaat. Degene op de foto vind ik erg interessant.
Waar is deze verkrijgbaar? En moeten er veel aanpassingen worden gedaan voordat je zo'n uitlaat onder een twingo kan monteren?
Ik heb er sinds begin mei een nieuwe einddemper van Devil onder zitten. Ik moet zeggen dat het geluid me tot nu toe erg tegen valt. En heb er nu zeker heel wat km's mee gemaakt om hem 'in te branden'. Maar echt heel veel effect merk ik nog niet. Hopelijk komt dit nog en anders maar een ander luchtfilter.
Steffie schreef:Ik wil ook graag mijn standaard uitlaat vervangen voor een wat sportievere uitlaat. Degene op de foto vind ik erg interessant.
Waar is deze verkrijgbaar? En moeten er veel aanpassingen worden gedaan voordat je zo'n uitlaat onder een twingo kan monteren?
Gewoon ff rondhoren bij je garagist/autozaakjes.
Niks aanpassen, gwn je achterste pot eronderuit en vervangen door de Sebring die komt 'normaal' net onder de standaard achterbumper
Verder bedankt voor de reply's mensen. Ik heb tochmaar de Sebring gekozen en hoop em woensdag onder men twingo'tje te plaatsen.
Monica schreef:Ik heb er sinds begin mei een nieuwe einddemper van Devil onder zitten. Ik moet zeggen dat het geluid me tot nu toe erg tegen valt. En heb er nu zeker heel wat km's mee gemaakt om hem 'in te branden'. Maar echt heel veel effect merk ik nog niet. Hopelijk komt dit nog en anders maar een ander luchtfilter.
al meer dan 1000 km?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Haas schreef:heel veel herrie moet je ook niet verwachten uit een twingoootje..
maar ziet er wel stoer uit
Nou ik moet zeggen ik heb vanaf de kat de normale pijp en dan als einddemper de freeflow demper van hks met db killer(meer bekent bij politie als kachelpijp )en daar komt een heel mooi zwaar geluid uit.
En als je dan van het gas afgaat komt er zels bij mij een vlam uit .
Ben op circuit zolder geweest op need for speed most wanted en heb daar bij de dnx meting 119.8 db gehaald met de pijp dus uit een een twingo krijg je zeker veel geluid.
Hey Twingoboy kan je een foto plaatsen van die freelow demper van HKS op jou twingootje? ben benieuwd hoe het er uitziet...
twingoboy20 schreef:
Haas schreef:heel veel herrie moet je ook niet verwachten uit een twingoootje..
maar ziet er wel stoer uit
Nou ik moet zeggen ik heb vanaf de kat de normale pijp en dan als einddemper de freeflow demper van hks met db killer(meer bekent bij politie als kachelpijp )en daar komt een heel mooi zwaar geluid uit.
En als je dan van het gas afgaat komt er zels bij mij een vlam uit .
Ben op circuit zolder geweest op need for speed most wanted en heb daar bij de dnx meting 119.8 db gehaald met de pijp dus uit een een twingo krijg je zeker veel geluid.