Nou mijn naam is dus wilco (blue) kolsteren
Zoals verwacht heb ik dus een bluesportje van september 1990.
Hij heeft nu 185000 km op de klok maarhij loopt als een tiet.
Dit kom mede omdat ik er sinds 5000 km een geheel nieuw blok erin heb liggen .
Helaas kon ik het niet laten en heb ik eigenlijk vanalles aan het wagentje verbouwd.
De moter is dus een 1.4 8v met een 290 graden nokkenas .
Ik heb voor gesmede zuigers en bussen gekozen .
en de kop die aangepast zodat ook dat allemaal lekker bij elkaar past

Tevens is de krukas gepolijst en is mijn vliegwil afgedraaid.
verder heb ik voor tijdelijk een 21 turbo intercooler er tussen zitten en rijd ik rond op 1.2 bar op het moment.
Verder is alles nu afgewerkt met gele SFS slangen dus dat kleurt best leuk .(als je ze te minste poetst en dat doe ik wat minder )
Nou verder kwa uiterlijk hij heeft nu een lucht happer erop zitten maar dit bevalt me niet en dus zal die snel gaan verdwijnen en hij is een 3,5 cm verlaagd dus ik kan nu redelijk door de bochten jumpen.
meest trotse ben ik toch op de groupe n devil uitlaat die me bij een vorige meting tot 118,4 DB bracht .
Nou das beetje info van de auto nu over mij.
Ik ben dus nu 22 en heb al 4 jaar de turbo in mijn bezit .
Mijn grootste hobby is toch het sleutelen aan auto's en daar heb ik ook mijn beroep van gemaakt ik ben dus een automonteurke geworden.
Nou mijn grootste trots is natuurlijk mijn vriendin stephanie die heeft zich laatst voor gesteld .
En ik ben nu bezig een gte fase 1 voor haar klaar te maken zodat ze ook in het renault wereldje kan mee knallen.
Verder ben ik bezig met het opzoeken of het me kan lukken een eigen tuning shop te openen en als dit lukt zal het zeker spoedig gebeuren.
Dit is een beetje in het kort mijn verhaalke .
Nou dit is hem dan

[img]http://pachen.nutsonline.nl/wilco.jpg[/img]