Zie hier Arno: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 07#1647407Arno17 schreef:Type uitvoering van de Clio III?Pollo schreef:Zit er wel aan te denken ja...Rik Hamberg schreef:Gefeliciteerd!Pollo schreef:Ik heb er ook 1 besteld..
Ben je van plan er grotere velgen onder te monteren 17 of 18 inch??
Groeten,
Rik
ACT: Clio III
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
ik heb mijn clio 2 phase 2 1.2 16v ook ingerolen tegen een
clio 3 1.6 16v team spirit met wat extra opties vandaag heb
ik hem gekocht alleen moet wachten tot 2006
maar ja dan is ie ook wel uit 2006 en de kleur moet ik maandag doorgeven kan ik ook meteen doorgeven dat ik nog wat opties wil hahahaha
clio 3 1.6 16v team spirit met wat extra opties vandaag heb
ik hem gekocht alleen moet wachten tot 2006

maar ja dan is ie ook wel uit 2006 en de kleur moet ik maandag doorgeven kan ik ook meteen doorgeven dat ik nog wat opties wil hahahaha

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/004f9da463.jpg[/img]
Erg mooi, heb volgens mij al een keer zo'n foto langs zien komen, vind hem zo echt netjes 

- Rik Hamberg
Een leuke spoiler er achterop en 18 inch, dan is ie pas helemaal af!
Groeten,
Rik
Groeten,
Rik
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik teken er ook voor! 

- Rik Hamberg
[img]http://www.giacuzzo.com/deutsch/renault ... eflexx.jpg[/img]
Met de velgen van Giacuzzo -> http://www.giacuzzo.com/deutsch/renault-index.html
Groeten,
Rik
Met de velgen van Giacuzzo -> http://www.giacuzzo.com/deutsch/renault-index.html
Groeten,
Rik
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
achterkant lijkt zo wel enorm lomp
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Komt door de kleur denk ik..anders breken de achterlichten het vlak wat vind ik..
- Rik Hamberg
Dat ook, maar ook omdat het een drie-deurs is en het rode vlak achter, door het licht niet gebroken wordt door de lijn die er doorheen omhoog loopt. Als je er anders tegenaan zou kunnen kijken valt het wel mee.....Paul1916v schreef:Komt door de kleur denk ik..anders breken de achterlichten het vlak wat vind ik..
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Renault Clio Auto van het Jaar 2006
Gepubliceerd op maandag 14 november 2005
RIJSWIJK (ANP) - De Renault Clio is maandag gekozen tot Auto van het Jaar 2006. De 58 juryleden uit 22 Europese landen kende de Franse auto 256 punten toe. Dat staat op de website van autoblad Autovisie, dat journalist Ton Roks als jurylid afvaardigde.
De Volkswagen Passat eindigde met 251 punten op de tweede plaats. De derde plek ging naar de Alfa Romeo 159, die 212 punten vergaarde.
Het is de tweede keer dat de Clio de titel binnensleept. In 1991 was de eerste generatie van de kleine voorwielaandrijver de rest van het veld te snel af. Het huidige model is de derde generatie van de Clio.
bron:planet.nl
Meer te lezen op http://www.autoweek.nl/
Ik moet zeggen, totale verrassing!
RIJSWIJK (ANP) - De Renault Clio is maandag gekozen tot Auto van het Jaar 2006. De 58 juryleden uit 22 Europese landen kende de Franse auto 256 punten toe. Dat staat op de website van autoblad Autovisie, dat journalist Ton Roks als jurylid afvaardigde.
De Volkswagen Passat eindigde met 251 punten op de tweede plaats. De derde plek ging naar de Alfa Romeo 159, die 212 punten vergaarde.
Het is de tweede keer dat de Clio de titel binnensleept. In 1991 was de eerste generatie van de kleine voorwielaandrijver de rest van het veld te snel af. Het huidige model is de derde generatie van de Clio.
-
- Contacteer:
Zeker een verrassing! Is ie echt zo goed?
-
Goed genoeg of is de rest zo slecht of worden auto's als maar beter en zijn de verschillen zo miniem.elmotheelk (Eric) schreef:Zeker een verrassing! Is ie echt zo goed?
Al met al goed jaar voor Renault denk ik zo, goede verkopen, F1 titel rijder en merk........
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Nou alleen nog werken aan de betrouwbaarheid, klant tevredenheids cijfers, prijzen van de onderdelen, nakomen van afspraken, coulance regelingen en en en
ach die clio rijdt idd erg goed! 

Woehoe!!!!
Ik blij dat ik hem december krijg!!
Kan niet wachten!!

Kan niet wachten!!

Auto van het jaar en het merk met de laagste consumentenscoreHesselgouda schreef:Nou alleen nog werken aan de betrouwbaarheid, klant tevredenheids cijfers, prijzen van de onderdelen, nakomen van afspraken, coulance regelingen en en en![]()
![]()

Maarja, ik heb niets met de dealer verder

-
Kan je nagaan hoe goed hij wel niet is, stel je voor dat ook die scores goed zouden zijn.Riël schreef:Auto van het jaar en het merk met de laagste consumentenscoreHesselgouda schreef:Nou alleen nog werken aan de betrouwbaarheid, klant tevredenheids cijfers, prijzen van de onderdelen, nakomen van afspraken, coulance regelingen en en en![]()
![]()
Maarja, ik heb niets met de dealer verder
nice nog een klein weekje geduld en ik heb hier 2 autp's staan met de titel auto van het jaar, een paar dagen de nieuwe clio Initiale 1.6 16V, en mijne clio 1Arno17 schreef:Renault Clio Auto van het Jaar 2006
-
- Contacteer:
Zullen ze bij de dealers wel blij mee zijn. Het zit Renault niet echt heel erg mee de laatste tijd...
-
Tja, die tevredenheids troffee... Er zal zeker een kern van waarheid in zitten, maar ik vindt het altijd frapand dat merken die goed verkopen slecht scoren, en dat de merken waar men bewust voor kiest (bv subaru) hoog scoren. Het lijkt mij dat als je in een auto rijdt waar je bewust voor kiest, je automatisch beter oordeelt over die auto, dan bijvoorbeeld over een willekeurige lease auto die je onder je kont geschoven krijgt.....
Dat er slecht over de renault dealers wordt geoordeelt, dat is wel echt een schoen die renault nederland zich kan aantrekken!!! Klant vriendelijkheid is theoretisch zo makkelijk en in praktijk vaak zo moeilijk... Voor mij echt een K.O. criterium!!
Dat er slecht over de renault dealers wordt geoordeelt, dat is wel echt een schoen die renault nederland zich kan aantrekken!!! Klant vriendelijkheid is theoretisch zo makkelijk en in praktijk vaak zo moeilijk... Voor mij echt een K.O. criterium!!
One clio to rule them all
-
Ik denk dat qua dealers bij alle merken zo is dat sommige dealers gewoon asbakken zijn en sommige gewoon klantvriendelijk, zeker kan ik dat zeggen over de dealer hier in de regio.
Lease autorijders zijn natuurlijk nooit tevreden, die willen altijd een ander merk dan jan en alleman.
Lease autorijders zijn natuurlijk nooit tevreden, die willen altijd een ander merk dan jan en alleman.
Dan gaat ie er wel heeeeeeel snel vanaf...Bram schreef:Krijg je vast zo'n mooie sticker op je achteraam van 'n vierkante meter.Pollo schreef:Woehoe!!!!
Kan niet wachten!!![]()
"Auto van het jaar 2006 "
zo een ding plakte nog gedeeltelijk op mijne clio van 92Pollo schreef:Dan gaat ie er wel heeeeeeel snel vanaf...Bram schreef:Krijg je vast zo'n mooie sticker op je achteraam van 'n vierkante meter.Pollo schreef:Woehoe!!!!
Kan niet wachten!!![]()
"Auto van het jaar 2006 "

He,
Is er eigenlijk al iets bekend van de maten voor velgen voor de Clio III??
Aantal inches en steekmaten endergelijke wat er mogelijk is??
Kan het nergens vinden??
Alvast bedankt,
Is er eigenlijk al iets bekend van de maten voor velgen voor de Clio III??
Aantal inches en steekmaten endergelijke wat er mogelijk is??
Kan het nergens vinden??
Alvast bedankt,
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
18 zal wel lukken, steek en gaten voor de simpele modellen gok ik op 4x100,
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
Cool. Komt ie Cup meteen uit of zal eerst alleen de 'normale' versie beschikbaar zijn? Ik denk dat het een zeer verstandig besluit is een uitgeklede, lichte versie uit te brengen!Jesske schreef:... door de ontwikkelingen aan de nieuwe RS die er zoals ik al zei in twee uitvoeringen zal komen. Normaal en Cup
Niet te vroeg juichen. Het feit dat ze gemaakt gaan worden betekent nog niet dat Renault Nederland ze zal gaan importeren. Zo ging het immers ook met alle vorige cup-/ragnotti-/trophy-versies.elmotheelk (Eric) schreef:Cool. Komt ie Cup meteen uit of zal eerst alleen de 'normale' versie beschikbaar zijn? Ik denk dat het een zeer verstandig besluit is een uitgeklede, lichte versie uit te brengen!Jesske schreef:... door de ontwikkelingen aan de nieuwe RS die er zoals ik al zei in twee uitvoeringen zal komen. Normaal en Cup
-
- Contacteer:
Daarom mijn vraag... Ik duim alvast er voor!
Zo,
Die van mij staat er op het moment zo bij:
[img]http://members.chello.nl/~b.vanderpol/Clio8.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~b.vanderpol/Clio9.JPG[/img]
Zaterdag ga ik hem halen...
Die van mij staat er op het moment zo bij:
[img]http://members.chello.nl/~b.vanderpol/Clio8.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/~b.vanderpol/Clio9.JPG[/img]
Zaterdag ga ik hem halen...

- Rik Hamberg
Erg mooi Pollo
.
Voor de winter deze velgen erop en dan in de lente op zoek naar 18 inch???
Groeten,
Rik

Voor de winter deze velgen erop en dan in de lente op zoek naar 18 inch???

Groeten,
Rik
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb ik ook al geopperd.#Ron# schreef:Gefeliciteerd. Veel plezier. Hij ziet er goed uit.
Maare, waarom laat je hem niet nog twee weken staan en registreerd hem in 2006? Dat heb ik vorig jaar ook gedaan op advies van de dealer.
als je hem nu registreert, heb je per 1 januari een auto die al een jaar oud is
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op zich klinkt dat logische, maar maakt het in werkelijkheid echt uit dan?? Mocht ie hem ooit verkopen kan die toch zeggen hij is van Dec 2005, ipv Jan 2006 ??? Maakt het echt zoveel uit dan ??Erik Olijnsma schreef:heb ik ook al geopperd.#Ron# schreef:Gefeliciteerd. Veel plezier. Hij ziet er goed uit.
Maare, waarom laat je hem niet nog twee weken staan en registreerd hem in 2006? Dat heb ik vorig jaar ook gedaan op advies van de dealer.
als je hem nu registreert, heb je per 1 januari een auto die al een jaar oud is