Ben ook student. Hebt toch uiteindelijk wel een GTE EN een vriendin op afstandchris-mc schreef:Er zijn toch redelijk wat studenten in de club,die ook zeer zeker gezien mogen worden met de reno.

Ben ook student. Hebt toch uiteindelijk wel een GTE EN een vriendin op afstandchris-mc schreef:Er zijn toch redelijk wat studenten in de club,die ook zeer zeker gezien mogen worden met de reno.
He Luco, heb vanmiddag met bewondering naar je project fot's van die Alpine zitten kijkenLuco/Alpine-racer schreef: een goede alpine niet hoor![]()
![]()
jij veilig haha zon sterke heb ik nog niet gehoord vandaagIvo8hoven schreef:Hey Opa 2, krijgen we praatjes..., jij rijd hier als een onverlaat, ik rij veilig of ik rij nietLuco/Alpine-racer schreef: als je naast jouw in de auto gaat zitten moet je wel maf zijn![]()
![]()
Mijn schoonouders zijn zulke kutlui dat ik met liefde mijn beestje even laat vlammen daarHaas schreef:relax man...
de meesten weten een clio niet eens te herkennen.
mijn ex wilde op een gegeven moment niet meer met mijn auto naar haar familie, ze vond m veel te asociaal klinken. Dus toen toch maar elke keer daar ff extra langs dat huis vlammen
als dat normaal isIvo8hoven schreef:Ik was zondag gewoon met een demo, en daar moet je echt normaal mee doen hoor, dus doe echt nix geks
Wat bedoel je, ik mag toch testen hoe hard ie loopt in iedere versnelling, en het weg gedragmoet ik ook wetenLuco/Alpine-racer schreef: als dat normaal is
Robert-Jan schreef:Zag een witte Gt weer terug de A28 op gaan en weer terug de uitvoegstrook opgaan en op dat moment hield de uitvoegstrook op, dus je raad het al ik reed netjes recht doorLex schreef:Het is maar goed, dat ie bij de volgende afslag kon keren
Moet het jochie maar niet gaan spelen met de echte mannen.
Sander2 schreef:Maar niet te spreken over de stereo installatie in de peugeot bij de meern. Aparte muziek...Frank M schreef:Ach, de stereoinstallatie in de Scenic maakte een hoop goed
De volgende meeting met de Williams.![]()
Sorry Insane maar RJ bedoelt Chris natuurlijk1nsane schreef:Robert-Jan schreef:Zag een witte Gt weer terug de A28 op gaan en weer terug de uitvoegstrook opgaan en op dat moment hield de uitvoegstrook op, dus je raad het al ik reed netjes recht doorLex schreef:Het is maar goed, dat ie bij de volgende afslag kon keren
whahaha zou ik welles geweest kenne zijn, ach ja wwas klein communicatief foutje tussen me vriendin mij en de groep die voor me reed die ik bij probeerde te houden
Hier nog een, een van de adjuct directeuren heeft pas een X-type gekozen als lease-auto. Dus hij dat stoer vertellen in de kantine, zeg oh das toch zo'n opgevoerde MondeoIvo8hoven schreef:@ Ray, maf he.., die van mij gooit er af en toe ook opmerkingen uit dat ik echt denk
Ja, het jeuk wel heel erg... Ben druk aan het kijken hoe ik dat ga regelen ;PLex schreef:Hier nog een, een van de adjuct directeuren heeft pas een X-type gekozen als lease-auto. Dus hij dat stoer vertellen in de kantine, zeg oh das toch zo'n opgevoerde MondeoIvo8hoven schreef:@ Ray, maf he.., die van mij gooit er af en toe ook opmerkingen uit dat ik echt denk![]()
Ik wist niet meer waar ik het had.
En ze raakt als aardig besmet met het Renault virus.
Met als de rest van mijn omgeving, he BR
Ik bedoel idd Chris slapen doen we s'nachts en wat stinkt dat hok van jou insane, als je er achter rijdt, beetje olie verliesLex schreef:Sorry Insane maar RJ bedoelt Chris natuurlijk1nsane schreef:Robert-Jan schreef:Zag een witte Gt weer terug de A28 op gaan en weer terug de uitvoegstrook opgaan en op dat moment hield de uitvoegstrook op, dus je raad het al ik reed netjes recht doorLex schreef:Het is maar goed, dat ie bij de volgende afslag kon keren
whahaha zou ik welles geweest kenne zijn, ach ja wwas klein communicatief foutje tussen me vriendin mij en de groep die voor me reed die ik bij probeerde te houden
jah heeft ie af en toe last van, op de terugweg helemaal nietRobert-Jan schreef:Ik bedoel idd Chris slapen doen we s'nachts en wat stinkt dat hok van jou insane, als je er achter rijdt, beetje olie verliesLex schreef:1nsane schreef:Robert-Jan schreef:Zag een witte Gt weer terug de A28 op gaan en weer terug de uitvoegstrook opgaan en op dat moment hield de uitvoegstrook op, dus je raad het al ik reed netjes recht doorLex schreef:Het is maar goed, dat ie bij de volgende afslag kon keren
Sorry Insane maar RJ bedoelt Chris natuurlijk.
Kan jij die ook al niet ontvangen...Gabri schreef:iemand vanavond tv-zwolle gezien?
Dat zag ik, met de Clio terug naar 4 doortrekken naar 160 op naar 5 naar de 200 en dag Insane1nsane schreef:dat zal wel nie zou ik ook zegmaar niet vooruit komen zoals ie nu doet, ding heeft behoorlijk ballen hoorLex schreef:Zoiets, of je zuigerveren zijn naar de maan
vergeet je alleen ff dat ik me vriendin nog naast me had die het niet zo leuk vind als ik dat doe, had je best nog wel ff bij kenne benen hoorRobert-Jan schreef:Dat zag ik, met de Clio terug naar 4 doortrekken naar 160 op naar 5 naar de 200 en dag Insane1nsane schreef:dat zal wel nie zou ik ook zegmaar niet vooruit komen zoals ie nu doet, ding heeft behoorlijk ballen hoorLex schreef:Zoiets, of je zuigerveren zijn naar de maan