Ja maar als iedereen op 16inch gaat rijden is de lol eraf.Erik Olijnsma schreef:16 is mooier
Ik ga voor 17

en jeroen botloosErik Olijnsma schreef:tis OZ, de F1 cup, maar dan gecustomized door mijzelf
Wel donkerLex schreef:Hopelijk heb je ze zilver gehouden, want donkere wielen lijken kleiner![]()
Sorry Erik
Nou als je die race 5 naar de sloop gaat brengen bel ff , ik wil de bak wel hebben....... van die blauwe hoef ik nietsLuco/Alpine-racer schreef:zoveel mogelijk naar de sloop![]()
![]()
wordden de rijdende meer waard![]()
![]()
daarom, en zoals ik kan oordelen kan het chassis nog redelijk opgeknapt worden, de mijne is volgens mij geen rotte bak, alleen een paar rotte plekkenLex schreef:Goeie gedachte, beter wat knaken er tegenaan dan dat er weer een op de sloop belandt
Wat is er precies mis met een grijs kenteken?-Ray- schreef:jammer van die spoiler, grille en grijs kenteken.... verder lijkt het me een puik bakkie!
ik ken m volgens mij ergens van, is de eigenaar niet forum actief?
Nou je het erover hebt, tis daar de laatste tijd weer lekker duk op zaterdagavondChris schreef:Heb regelmatig tegen dit 5je gesprint op de Maasvlakte!!![]()
Zit er weinig verschil tussen GTT/GTX/GTL of geen verschil?Erik Olijnsma schreef:het dashboard van een GTT is eigenlijk weinig anders dan die van een GTX, GTL etc
De bovenstuk is zwart en zachter dan die van een normale 5, de elek ramen etc zit onderin bij de radio, dus maakt voor het dash niet uit