goed ideeLex schreef:Echt zonde, misschien moet RJ hem maar kopen en opknappenIvo8hoven schreef:Jep, die is in een jaar of 3 aardig minder geworden-Ray- schreef:dat bedoelde je dus Ivo...

goed ideeLex schreef:Echt zonde, misschien moet RJ hem maar kopen en opknappenIvo8hoven schreef:Jep, die is in een jaar of 3 aardig minder geworden-Ray- schreef:dat bedoelde je dus Ivo...
oude auto van IvoHaas schreef:jouw ex auto dan RJ? of van iemand anders...?
Steven is iemand die het begrijptSteven schreef: De meeting, sja het begon een beetje suf, maar het einde vond ik wel weer lichtelijke humor![]()
yeps...mijn ex clio ook nog ff gezienChris@R5 schreef:M'n oude liefde nog tegen gekomen
nee hoor hebben we in Zwolle toch al gedaanHaas schreef:die zijn bruut strepen aant zetten op t plaatselijke circuit
en dat andere beetje van maggi?Haas schreef:yeps...mijn ex clio ook nog ff gezienChris@R5 schreef:M'n oude liefde nog tegen gekomenBlijft toch btje van jezelf he...
flauwgevallen door hun eigen stank dan van dat buutenlandse vreten van jullie?Robert-Jan schreef:nee hoor hebben we in Zwolle toch al gedaanHaas schreef:die zijn bruut strepen aant zetten op t plaatselijke circuit.
het scheelt niet veelHaas schreef:flauwgevallen door hun eigen stank dan van dat buutenlandse vreten van jullie?
Me vriendin en ik hadden allebei even een raar gevoel, toch vreemd dat ie nu van een ander isHaas schreef:yeps...mijn ex clio ook nog ff gezienChris@R5 schreef:M'n oude liefde nog tegen gekomenBlijft toch btje van jezelf he...
een pakje kauwgom een een fles deo doet wonderenHaas schreef:medelijden met al hun collega's morgen op werk..........
die krijgen t vast zwaar te voorduren![]()
yeah...ken tChris@R5 schreef:Me vriendin en ik hadden allebei even een raar gevoel, toch vreemd dat ie nu van een ander isHaas schreef:yeps...mijn ex clio ook nog ff gezienChris@R5 schreef:M'n oude liefde nog tegen gekomenBlijft toch btje van jezelf he...
ja....zeker! volgende keer ben ik van de partijSteven schreef:Volgende keer moet je ook weer mee ouwe gek, het was weer 'bruut eten', in jouw termenHaas schreef:medelijden met al hun collega's morgen op werk..........
die krijgen t vast zwaar te voorduren![]()
Ghehehe, mijn ex-vijfje reed weg en wat een een geluidje nog steeds uit dat 1.4tjeHaas schreef:yeah...ken tChris@R5 schreef:Me vriendin en ik hadden allebei even een raar gevoel, toch vreemd dat ie nu van een ander isHaas schreef:yeps...mijn ex clio ook nog ff gezienChris@R5 schreef:M'n oude liefde nog tegen gekomenBlijft toch btje van jezelf he...
Nog ff staan poetsen op me ex clio toen t ineens tot me doordrong, datie niet meer van me was
baalde er wel stevig van dat ik dat geluidje niet meer dagelijks hoorde, toen ik t einddempertje zag zitten...
kabaaluitlaat is my middlenameChris@R5 schreef:Ghehehe, mijn ex-vijfje reed weg en wat een een geluidje nog steeds uit dat 1.4tje![]()
Dat zal mijn hele leven bij blijven. Gehoorbeschadiging doe je namelijk zo weinig aan
heb jij je dat ding in je maag laten splitsen?? veeeeetHaas schreef:ja, heb erik niet eens zien aankomen, heb haar dus ook niet gehoord
@Steven, kon t niet laten, net ff snel de sidepipe gepast in t donker op de clio....gaat goedkomen
ja...nou, ben er trots opGabri schreef:@haas ; je was er iig wel in een joost-mobiel
absoluut-Ray- schreef:heb jij je dat ding in je maag laten splitsen?? veeeeet