Er zijn er genoeg die zo wat willen bijverdienen, moet ze alleen nog zien te vinden. Ik had wel iemand maar dat gaat helaas niet meer door dus nu op zoek naar een ander adres, of iemand moet mij een zeer goed betrouwbare dealer of garage kunnen aanbevelen
en wat kan je beter hebben dan iemand van hier die alles van renault weet en er ook nog eens erg veel liefde insteekt??
meganerat schreef:Er zijn er genoeg die zo wat willen bijverdienen, moet ze alleen nog zien te vinden. Ik had wel iemand maar dat gaat helaas niet meer door dus nu op zoek naar een ander adres, of iemand moet mij een zeer goed betrouwbare dealer of garage kunnen aanbevelen
Ivm de eindejaarmeeting 5 nov 2006 d8t ik weer aan verzamelen bij de mac donalds in zoetermeer bij het princes maximaplein (grote rotonde)
Ongeveer rond 11 uur verzamelen. het is 37 min rijden vanaf de mac zijn we dus mooi op tijd.
P@TB@D schreef:Ivm de eindejaarmeeting 5 nov 2006 d8t ik weer aan verzamelen bij de mac donalds in zoetermeer bij het princes maximaplein (grote rotonde)
Ongeveer rond 11 uur verzamelen. het is 37 min rijden vanaf de mac zijn we dus mooi op tijd.
Ivm de eindejaarmeeting 5 nov 2006 d8t ik weer aan verzamelen bij de mac donalds in zoetermeer bij het princes maximaplein (grote rotonde)