Net even tegen een Z3; ROADSTER 2.8, kwam achter me aan bij groen licht en kwam niet dichterbij, ik niet bij hem weg, volgende lichtje was het hij voor ik er achter aan, zelfde verhaal, dus zeg maar gelijkwaardig aan elkaar.
Bij 170 vond ik het welletjes, hij rechtdoor ik linksaf........... en leuk!
Ik heb op de heenweg in zwolle bij het eerste stoplicht na de rotonde gesprint tegen een Twingo met een turbo blok. Ik mocht mooi z'n achterkant ( met aan beide kanten een pijp) ff bekijken.
Kwam echt flink van z'n plaats voor een Twingo.
Bram schreef:Ik heb op de heenweg in zwolle bij het eerste stoplicht na de rotonde gesprint tegen een Twingo met een turbo blok. Ik mocht mooi z'n achterkant ( met aan beide kanten een pijp) ff bekijken.
Nu maar hopen dat ie nog tot stilstand kan komen binnen een redelijke afstand.
Wat moet dat voor een blok zijn geweest denk je?....een 5 blokje?
gozer bij mij op school heeft een gtv 3.0i V6 onder ze kont, zijn deze bakkies snel op de sprint?
gisteren met vader wat aan het cruisen (E280 205pk) tegen 325i 24V e36, het was zeer spannend tot de 160 maar daarna liepen we uit op hem, en dan nog te denken dat we pas LPI hebben geplaatst, maar bij een grote V6 maakt dat zoveel niet uit.
Bram schreef:Ik heb op de heenweg in zwolle bij het eerste stoplicht na de rotonde gesprint tegen een Twingo met een turbo blok. Ik mocht mooi z'n achterkant ( met aan beide kanten een pijp) ff bekijken.
Nu maar hopen dat ie nog tot stilstand kan komen binnen een redelijke afstand.
Wat moet dat voor een blok zijn geweest denk je?....een 5 blokje?
Later op de meeting ff gekeken en het was idd een 5 gt turbo blok. Heel erg vet, alleen optisch zag de twingo er een beetje geragd uit.
Gister nog even wat gassen tegen een opgefokte Subaru Impreza en terwijl hij me voorbij kwam hoorde ik de turbo al loeien..........ik was natuurljk kansloos, maar deze gast leeft niet lang, we reden rond de 180 en ik haalde via de linkerkant een autootje in, deze gast in de Subaru wilde niet wachten en kwam rechts over de vluchtstrook aan ons voorbij, mijn metertje stond op 160 en moet deze gast wel rond de 200 over die strook gedenderd zijn.................om even later vol door rood te knallen op het Rottepolderplein........beetje gassen is leuk maar dit gaat me te ver.
Vanochtend vroeg in Delft nabij afslag Delft Noord met de leenauto van het schadebedrijf (Renault Twingo 1.2) tegen een (nieuwe type) Opel Corsa bouwbedrijf wagentje. Haha dat was lachen toen ik heb er eerst uit reed.
Hij kon het niet waarderen en even later reed hij heel hard langs me de snelweg op. Ik nog een geprobeerd maar tevergeefs...
Dinsdagmiddag ri. meppel (a32) een nieuwe 318i te drukken, terwijl een vrachtwagen aan het inhalen is voor je
Vrachtauto eindelijk opzij, ik naar de rechterbaan select 4 and
Hij bleef maar links rijden maar geen schijn van kans...
Gast deed daarna nog z'n loser flyby met zo'n 180/190 (vind ik wat overdreven op die weg, veel ) en raar kijken! muhahaha
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship
Zondag een jongen die ik nog ken uit mijn scooter-tijd in zijn Audi A3 stoer lopen doen achter mij. Flink drukken met z'n opgedirkte 1.8, beetje stoer doen voor z'n vriendin. Natuurlijk achter het stuur op standje nonchalant á la petje (1 hand op het stuur en schuin leunen op de middensteun )...
Zulke kansen laat je niet voorbij gaan, altijd leuk om iemand weer even op zijn plaats te zetten
Ff terug schakelen, door trappen en nog een knal met vlam uit de uitlaat naspuwen .
Tussen Assen en Hooghalen met de GTE tegen een Clio 16v gesport. Hij kwam heel hard achter me aan dus ik kon het even niet laten ook op het gas te gaan
Tis dat ik voor 'm lag, anders had ik hetmoeten afleggen
Net lopen sporten met een Lexus LS430.
Leek erop dat ik het eerst stuk hem makkelijk bij kon houden.
Ik heb alleen net gekeken bij autoweek en dit zijn de specs:
max. vermogen 207 kW (281 pk)
max. koppel 417 Nm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,7 s
Dus of mijn 5 loopt hard of hij heeft met me zitten spelen.