Ik ben jeffrey 21 jaar en woon in kats, dat ligt in zeeland!
Heb eigenlijk al voordat ik m'n rijbewijs gehaald heb interresse in de GTT, maar de auto zelf is er nog niet van gekomen...
Heb voorheen in een mazda 323F uit 91 gereden, heb hierbij een Golf 1 cabrio op de kop getikt om deze te restaureren (Ja ja VW

Nu moest de mazda gekeurd worden in aug, en aangezien me dat teveel zou gaan kosten heb ik deze weg gedaan...
In de plek hiervan heb ik een vijf tr uit 89 op de kop weten te tikken voor 250 pleurow... (Het is wel geen GTT maar goed)
Dit was onder het motto we gaan goedkoper rijden dan de mazda

Mankeert wel het 1 en ander aan...
Dorpels zijn best wel rot (ben ik nu met mn pa aan het maken

hier en daar wat kleine deukjes..
Zit ook nog geen apk op

Motorisch klinkt die nog perfect (althans vind ik) voor een auto met 221000 km (Had niet verwacht dat hij zoveel pit zou hebben eigenlijk)
Alleen het gas gaat naar mijn idee nogal zwaar (of dit moet normaal zijn bij een 5?)
Voor de rest weet ik nog niet wat er aan mankeert... Dat komt met de tijd wel naar voren...
Ik ben van plan hem een 5 GTT look te geven met zoiezo een ph2 voorbumper.. Dus mischien open ik nog wel eens een project topic...
Maar heb nu al een paar foto's mis gelopen dus ik weet het nog niet....
Nou alhier een 2 tal foto's, waren in de avond gemaakt dus beetje slecht zichbaar allemaal, maar jullie doen het er maar mee

Hij is voor verlaagd (veren zijn afgezaagd, had de vorige eigenaar al gedaan) En zit een universele dakspoiler op!
Hier dan eindelijk maar de

[img]http://members.lycos.nl/feeleus1983/img/r5/r5voor.jpg[/img]
Knipperlicht is overigens al gemaakt, motor oils is van de motorkap af, en de elf sticker is achter ook van de ruit af..
[img]http://members.lycos.nl/feeleus1983/img/r5/r5achter.jpg[/img]
De pot is er ook vanaf want daar werd ik helemaal onpasselijk van (koppijn en misselijk,weet niet hoeveel db dat gaf maar echt te veel dan goed voor een mens is)
Jullie horen nog van me!
Edit : Deze vind ik toch wel het beste rijden van alle auto's waar ik in gereden heb...