is er nog iemand die een set RS-stoelen zoekt met een geplofte airbag van de bestuurderstoel? bel dan even met holtrop oudehaske
Ik weet nog wel een airbag voor een zacht prijsjeGabri schreef: is er nog iemand die een set RS-stoelen zoekt met een geplofte airbag van de bestuurderstoel? bel dan even met holtrop oudehaske
Hey Fer, het is Lemelerveld, zo'n 10 km bij mij vandaan. Als ik dat eerder had geweten had, je wel ff langs kenne kome....Maarja ik was er toch niet, dus boeie....Ferdy schreef:vandaag met Frits naar Hemelerveld gereden om daar te kijken voor een RS interieur,
bij Flik (http://www.flik.nl) hadden ze er nog eentje staan uit een RS uit 2002, die was omgebouwd naar rally wagen. Het betreft hier dus de stoelen met leer en alcantara en met het witte Renault Sport logo.
het interieur zag er nog netjes uit, tis niet nieuw, maar was nog in goede staat !
na een korte koffiepauze en onderhandeling zijn we overeen gekomen en werd aangeboden om de voorste stoelen er meteen in te zetten, de rest kon mee naar huis zodat ik zelf aan de slag kon.
Duurde even met inbouwen, maar om 17.00 uur konden we met een helemaal gevulde auto terug naar huis. Ik heb bijna alle interieurdelen meegekregen, dus heb een hoop spul over, zelf de vloer en de zijlijsten en dempingsmatten mochten mee.
De stoelen zien er goed uit en zitten erg lekker,
iets steviger dan de vorige stoelen.
Mn auto staat nu nog volgeladen voor de deur, morgen ga ik proberen de deurpanelen over te zetten en de achterbank te monteren. Foto's zullen dan ook volgen.
Frits, erg bedankt dat je meegegaan bent !!!!(Y)(Y)
yepHaas schreef:vette shit penis!!
lampies er maar meteen uitgedonderd?
dr zal wel gepolyed moeten worden en dan de boel opnieuw spuitenMXP schreef:Oe, dat is erg vervelend Ferdy. Is het nog fatsoenlijk te maken?
En ja, je moet inderdaad met een spoilerlippie erg voorzichtig zijn, zo moet ik bij mij in de straat schuin over de drempels heel. Hierbij moet ik wel de kanttekening maken dat er asociaal hoge drempels in mijn wijk liggen
ik schat tussen de 150 tot 250 euro,Paul1916v schreef:Zwaar klote man!
Succes met laten fixen..hopelijk kost t niet teveel