GTE Blue Sport Chris@R5
Even wat fotootjes gemaakt van wat dingetjes die ik de laatste tijd het gedaan.
Het stuur blauw gemaakt
:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stuurtje.JPG[/img]
De audio in de voordeuren (blijft moeilijk ide grote filters)
:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/compo.JPG[/img]
De achterbak weer vol gestort
:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/achterbak.JPG[/img]
En m'n veerpootbrug mooi opgeschuurd ipv dat gare geel
:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Nieu ... otbrug.JPG[/img]
Vanavond doe ik de uitlaat er als het goed is weer onder. Deze week nog even laten uitlijnen.
Het stuur blauw gemaakt

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stuurtje.JPG[/img]
De audio in de voordeuren (blijft moeilijk ide grote filters)

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/compo.JPG[/img]
De achterbak weer vol gestort

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/achterbak.JPG[/img]
En m'n veerpootbrug mooi opgeschuurd ipv dat gare geel

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Nieu ... otbrug.JPG[/img]
Vanavond doe ik de uitlaat er als het goed is weer onder. Deze week nog even laten uitlijnen.
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan die vorige eigenaar
Wat een prutser! Ben ipv de uitlaat aan het doen van alles onder de kap aan het netjes maken (bedrading, slangen, etc...)
Maar komt wel goed vanavond

Wat een prutser! Ben ipv de uitlaat aan het doen van alles onder de kap aan het netjes maken (bedrading, slangen, etc...)
Maar komt wel goed vanavond
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
houd je van de straat
mocht je hulp nodig zijn, dan geef je maar een gil

mocht je hulp nodig zijn, dan geef je maar een gil
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
leuke audio, mooi koffertje vol
. veerpootbrug ziet er ook erg netjes uit zo.
is vaak zo met oudere auto's dat de bedrading door verschillende eigenaren vakkundig verneukt is

is vaak zo met oudere auto's dat de bedrading door verschillende eigenaren vakkundig verneukt is
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb je nog een huis gezien daar ergens voor mij?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
ik herrinner me nog een fotoshoot van de rode 5Erik Olijnsma schreef:heb je nog een huis gevonden daar ergens voor mij?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

spuit 11 is ook weer wakker

maar nee, das niet helemaal wat ik zoek

Zo, de auto is vandaag uitgelijnd.
Binnenkort moet ik met het luchtfilter bezig omdat de vorige eigenaar een openluchtfilter heeft gemonteerd, alleen zonder koele luchttoevoer.
Mja...
Nu heb ik jammergenoeg ook niet meer het standaard aanzuigpunt erin zitten die achter de gril zit, dus ik denk dat ik die vanuit de bumper weg haal met een langere slang.
En met de tijd wil ik het inaatspruitstuk een mooi blauw kleurtje geven, net als het kleppendeksel, alleen die dan zilver (o.i.d.).
Moet je daar hittebestendige verf voor gebruiken?
Wie kan mij trouwens vertellen waar de sensor zit van de oliedruk? Die doet het nl niet meer bij mij en dat vind ik toch wel jammer. Ding klopt vaak van geen kant, maar is wel leuk.
Binnenkort moet ik met het luchtfilter bezig omdat de vorige eigenaar een openluchtfilter heeft gemonteerd, alleen zonder koele luchttoevoer.
Mja...

Nu heb ik jammergenoeg ook niet meer het standaard aanzuigpunt erin zitten die achter de gril zit, dus ik denk dat ik die vanuit de bumper weg haal met een langere slang.
En met de tijd wil ik het inaatspruitstuk een mooi blauw kleurtje geven, net als het kleppendeksel, alleen die dan zilver (o.i.d.).
Moet je daar hittebestendige verf voor gebruiken?
Wie kan mij trouwens vertellen waar de sensor zit van de oliedruk? Die doet het nl niet meer bij mij en dat vind ik toch wel jammer. Ding klopt vaak van geen kant, maar is wel leuk.
motorkap eraf, voor de auto gaan staan en ter hoogte van je knieen iets naar rechts, zit een soort paddestoel. dat issum 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
knieen? dat is bij chris dus ongeveer bij zn middel 

-
ik dacht in de buurt van 't oliefilter aan de voorkant dus...
(laat 't even weten want bij mij moet ik deze ook vervangen
)
(laat 't even weten want bij mij moet ik deze ook vervangen

-
- Car: GTT
bij een gte zit bij de oliefilter de sensor van het oliepijl en aan de achterkant van het blok aan distributiekant de oliedruksensorChris@R5 schreef:Het is idd die gene bij het oliefilter. Ff de aansluiting eraf en even inspuiten. Doet het weer

-
hmm WAAR??Danny van Duren schreef:bij een gte zit bij de oliefilter de sensor van het oliepijl en aan de achterkant van het blok aan distributiekant de oliedruksensorChris@R5 schreef:Het is idd die gene bij het oliefilter. Ff de aansluiting eraf en even inspuiten. Doet het weer
bij mijn GTE is die meter ook zo dood als een pier...
Dan benje niet de enige, bij mij deden ze het ook niet... m'n oliepijl meter heb ik al gefixt, maar mn drukmeter nog niet, ik zie de aansluiting ook niet echt zitte 

Tsja, ik doe er geen moeite meer voor. Hij doet het meestal wel, maar dan klopt er geen moer van denk ik. Ding geeft altijd teveel aan (5/6bar)
Ook al laat ik het gas los, dan zit ie ook nog op 4 bar.
Dus ja... Wil je wel ietsbetrouwbaars dan moet je een andere drukmeter nemen van een ander merk zoals die autostyle-dingen.
Wat kleine vorderingen:
- K&N filter in de koelere lucht gehangen dmv pvc buis. Alleen nog even netjes een kleurtje geven.
- Bumper voor gaat gespoten worden, deze is erg slecht gespoten (dof).
Komt binnenkort.
Ik ben nog steeds op zoek naar een bumperstrip voor op de voorbumper dus wie o wie helpt mij daar aan.
Niet nieuw natuurlijk want dan kan ik net zo goed zelf met 52 euro naar Renault
(m'n bumper laten spuiten kost op een paar tientjes na bijna net zoveel...)
Ook al laat ik het gas los, dan zit ie ook nog op 4 bar.
Dus ja... Wil je wel ietsbetrouwbaars dan moet je een andere drukmeter nemen van een ander merk zoals die autostyle-dingen.
Wat kleine vorderingen:
- K&N filter in de koelere lucht gehangen dmv pvc buis. Alleen nog even netjes een kleurtje geven.
- Bumper voor gaat gespoten worden, deze is erg slecht gespoten (dof).
Komt binnenkort.
Ik ben nog steeds op zoek naar een bumperstrip voor op de voorbumper dus wie o wie helpt mij daar aan.
Niet nieuw natuurlijk want dan kan ik net zo goed zelf met 52 euro naar Renault
(m'n bumper laten spuiten kost op een paar tientjes na bijna net zoveel...)
-
maar die sensor, zit die schuin rechtsonder 't luchtfilter?? daar zit bij mij een soort tuitje, openingetje aan de voorkant van 't blok, maar totaal geen bedrading of iets dergelijks
Zo, de laatste tijd weer wat dingetjes gedaan.
Andere tellerplaten:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00431.JPG[/img]
Het luchtfilter even een net plekje gegeven op de eerste rang:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00446.JPG[/img]
En wat kleine dingen als een verstafte bobinekabel vervangen, nieuwe multiriem (piepte enorm), veerpootbrug blauw gemaakt, vloermatten mooi schoon gemaakt.
Niks bijzonders, maar maakt 'm wel weer een stukje netter
Even een lekker stukje wezen toeren met m'n vriendin:
![Afbeelding]()
Andere tellerplaten:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00431.JPG[/img]
Het luchtfilter even een net plekje gegeven op de eerste rang:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00446.JPG[/img]
En wat kleine dingen als een verstafte bobinekabel vervangen, nieuwe multiriem (piepte enorm), veerpootbrug blauw gemaakt, vloermatten mooi schoon gemaakt.
Niks bijzonders, maar maakt 'm wel weer een stukje netter

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
???? je bedoelt je auto?Chris@R5 schreef:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beetje beroerde foto Chris

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ligt m niet aan Iquel, maar aan dat half afgelebberd koekie en jouw armpje lijkt wel van een smurf ofzo
(niet qua kleur overigens)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat stond er net nog nietChris@R5 schreef: Komt door die Friese omgeving

nou de laatste tijd niet veel spectaculairs gebeurd, maar om nou te zeggen dat het echt goed gaat...
De auto neemt nogal wat koelvloeistof. Omdat de vorige eigenaar niet de moeite had genomen de koelslangen netjes te vervangen heb ik te maken met overal lekkerij.
Slangen die uit 3 delen bestaan, die tegen het blok aan zitten... Waardeloos dus.
De voornaamste problemen zitten bij de leidingen van de oliekoeler. Deze zitten tegen de voorkant van het blok aan en zijn blijkbaar aardig door, want hij lekt er als de t*ring
Alleen als je rijd trouwens en niet dat ie plasjes op de oprit gooit.
Behalve het gare koelsysteem heb ik ook dat het toerental ineens heel hoog oploopt (3000 toeren) in stationair stand. Aan en uit zetten helpt af en toe als ie koud is, maar nu heb ik het ook al gehad als ie warm is.
Tis maar goed dat ie voor de hobby is en niet veel gebruikt wordt
Wat kost een set nieuwe koelslangen ongeveer? Of heeft iemand een complete set liggen? In iedergeval die naar de oliekoeler en die van het expansievat.
De auto neemt nogal wat koelvloeistof. Omdat de vorige eigenaar niet de moeite had genomen de koelslangen netjes te vervangen heb ik te maken met overal lekkerij.
Slangen die uit 3 delen bestaan, die tegen het blok aan zitten... Waardeloos dus.
De voornaamste problemen zitten bij de leidingen van de oliekoeler. Deze zitten tegen de voorkant van het blok aan en zijn blijkbaar aardig door, want hij lekt er als de t*ring

Behalve het gare koelsysteem heb ik ook dat het toerental ineens heel hoog oploopt (3000 toeren) in stationair stand. Aan en uit zetten helpt af en toe als ie koud is, maar nu heb ik het ook al gehad als ie warm is.
Tis maar goed dat ie voor de hobby is en niet veel gebruikt wordt

Wat kost een set nieuwe koelslangen ongeveer? Of heeft iemand een complete set liggen? In iedergeval die naar de oliekoeler en die van het expansievat.
hmmm das kut, had ik ook, erg fijn zulke prutsersChris@R5 schreef:nou de laatste tijd niet veel spectaculairs gebeurd, maar om nou te zeggen dat het echt goed gaat...
De voornaamste problemen zitten bij de leidingen van de oliekoeler. Deze zitten tegen de voorkant van het blok aan en zijn blijkbaar aardig door, want hij lekt er als de t*ring![]()
Tis maar goed dat ie voor de hobby is en niet veel gebruikt wordt![]()

R 5 Convertible Rulezz