ik heb een R5 GTT , en ik vind dat hij een mietig geluid maakt, motor is volledig gereviseerd en bijgewerkt en toch maakt hij ,niet echt een bruut geluid, ik heb een Laser achterste pot erop staan.
het enigste wat ik hoor is de turbo suizen en de mtor draaien, maar het uitlaatgeluid is erg pover.
bij welke merken heb je wel een bruut geluid of bruuter in ieder geval?
ik zou graag ook wat prijzen weten.
miss moet ik ook open buis zetten vanvoor tot aan de pot?
graag wat tips!
dank op voorhand
uitlaatsound?
of zelf een geluid maken in de auto?
bruuuuuuuuuummmm....

Heerlijk weer een franse auto
-
gewoon een open pijp
de turbo zelf dempt al genoeg 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het enige wat echt een teringherrie maakt is Devil ( he Dennis) of een sidepipe
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Volgens mij maakt een gtt alleen geluid (herrie) zonder dempers.. Dennis heeft een open devil
Ralf een 60mm rvs open pijp 
Dus: gewoon alles weg! Knalt ie lekker

Dus: gewoon alles weg! Knalt ie lekker

open pijp op een gt rules!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb er ook een open pijp onder, tot de einddemper en die is van Sebring.
Ik vind mijn auto precies goed klinken, niet teveel maar ook niet te weinig geluid
Ik vind mijn auto precies goed klinken, niet teveel maar ook niet te weinig geluid
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
ja dan zal ik ees een rechte buis zetten tot aan de laser pot, deze is nog bijna nieuw en vold het echt raar dat i zo weinig geluid maakt, vrienden van me kwamen langs om men nieuwe aanwinst te bezichtigen, zet em eens aan zet em eens aan , ik wil die beest horen, ik zet em aan en zei hu die ronkt niet eens bruut, ik ja en dan hij gaaaaaaaaaaat wel bruut. maar ze hebben gelijk bij een bruute motor hoort een bruute sound.
ik heb ook een open pijp

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een GTT zal nooit klinken als een 16v, puur omdat die turbo ertussen zitwhite gtt power schreef:ja dan zal ik ees een rechte buis zetten tot aan de laser pot, deze is nog bijna nieuw en vold het echt raar dat i zo weinig geluid maakt, vrienden van me kwamen langs om men nieuwe aanwinst te bezichtigen, zet em eens aan zet em eens aan , ik wil die beest horen, ik zet em aan en zei hu die ronkt niet eens bruut, ik ja en dan hij gaaaaaaaaaaat wel bruut. maar ze hebben gelijk bij een bruute motor hoort een bruute sound.
-
- Contacteer:
ik heb ook een freeflow van k tec eronder klink ook wel
beetje devillig
beetje devillig
Als ik zo zie hoe je over dingen praat en 'dat je vrienden m niet mooi vinden klinken' denk ik dat dit een typisch voorbeeld gaat zijn van een gtt die waarschijnlijk geen lang leven zal hebben bij jou.
Er is geen mooier geluid dan het geluid van een fluitende turbo overigens
grtz Jiggy
Er is geen mooier geluid dan het geluid van een fluitende turbo overigens

grtz Jiggy