Hij heb er nog 4!!!!!!Steven schreef:De handrem van ene GT sucks wel cocks in hell, dus lekker burnen en glijden op de handrem doet ie niet.
Dus hou die Kroket maar gewoon
Mijn nieuwe aanwinst, GT Turbo!
-
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar heb je ook weer gelijk in 
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gewoon 1 kenteken voor alle gtt'sTino schreef:Nee daar zal chris mee zitten ?!?!jochem de haas schreef:Dan mag je er niet mee op de openbare weg.-Ray- schreef:gewoon op de bedrijfsvoorraad

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jochem de haas schreef:Is deze wel heel of moet ik hier binnekort ook weer wat tijd voor vrij maken![]()
Iets mafkees
Euh hij stond vanavond al weer bij me voor de deur ......
Euh jochem ...ja chris ? me dump valve doet het niet echt meer .......wil je ff kijken ( nee dat vroeg ie niet ,maar ik begreep hem wel
Membraampje kapot ...jammer .........en hoppa daar heb je de volgende dump valve zo uit voorraad...
Helaas er is nog ergens een slang overleden
jochem de haas schreef:jochem de haas schreef:Is deze wel heel of moet ik hier binnekort ook weer wat tijd voor vrij maken![]()
Iets mafkees
Euh hij stond vanavond al weer bij me voor de deur ......
Euh jochem ...ja chris ? me dump valve doet het niet echt meer .......wil je ff kijken ( nee dat vroeg ie niet ,maar ik begreep hem wel)
Membraampje kapot ...jammer .........en hoppa daar heb je de volgende dump valve zo uit voorraad...
Helaas er is nog ergens een slang overleden

oeioei, mooie verzameling 5jes heb je zo chris,goed bezig 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
EUH ALS WE FF OPSCHETEN
Waarom niet? De een verzamelt miniatuurtjes, en de ander sigarenbandjes.Droes schreef: Mag ik vragen waarom je hem kocht?

Ok. Ben je hem al zat dan?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:haha chris mijnes kopen?
Menno schreef:Goed bezigt Chris! Zwart had je zowiezo nog niet of nauwelijks in je collectie, dus 't werd een keer tijd ook![]()
Te zien in Zwolle zondag?

Misschien is hij er zondag bij... Jochem kan nog niet kiezen.....
Dat moet zeker gebeuren! RB ff lief aankijken! Maar er gaat eerst nog ff wat gespoten worden.Ivo8hoven schreef:effe een keer goed poetsen denk ik
En aan de rest, leuk al die reacties.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Hmm, dan ben ik wel benieuwd...
Ik hoorde hem er pas nog over dat ie weer iets ging spuiten aan die GT.
Maare, je bent wel een mafkees hoor, hoe kan je nou kiezen met welke je rijd.., alles is toch leuk, Clio voor het bertere rag werk, de BS omdat ie gewoon af is, die andere BS voor de sprintjes...., en dan hebbie die witte nog..
Als ik nou die Lupo van Es wat sneller kwijt ben, kan ik wel eff een bod doen op die GT zeker..., vriend
Ik hoorde hem er pas nog over dat ie weer iets ging spuiten aan die GT.
Maare, je bent wel een mafkees hoor, hoe kan je nou kiezen met welke je rijd.., alles is toch leuk, Clio voor het bertere rag werk, de BS omdat ie gewoon af is, die andere BS voor de sprintjes...., en dan hebbie die witte nog..

Als ik nou die Lupo van Es wat sneller kwijt ben, kan ik wel eff een bod doen op die GT zeker..., vriend

Vincent Kelder heeft toch ook een stapel BMW's? Richard van Dam verzameld Mercedessen.. En ik heb wat ouwe roestbende.. 
Ik kreeg net ook al een PM of deze te koop was, maar jij hebt voorrang maatje, weet je toch!
Ik zal hoofdzakelijk met de witte rijden, dat is tenminste een echte "allrouder..."

Ik kreeg net ook al een PM of deze te koop was, maar jij hebt voorrang maatje, weet je toch!
Ik zal hoofdzakelijk met de witte rijden, dat is tenminste een echte "allrouder..."

[quote="Chris"]
, maar jij hebt voorrang maatje, weet je toch!
quote]
Vriend...
Nou nog kijken of ik Es in zo'n kippenhok krijg..., ze gaat zondag ook alweer een hele dag mee, kunnen we het weer aanhoren dat ie zo stug is, stinkt, rammelt......etc.

, maar jij hebt voorrang maatje, weet je toch!
quote]
Vriend...

Nou nog kijken of ik Es in zo'n kippenhok krijg..., ze gaat zondag ook alweer een hele dag mee, kunnen we het weer aanhoren dat ie zo stug is, stinkt, rammelt......etc.

-
- Contacteer:
hmm had ze die nog dan?
Hehehe, dacht ik ook Jacco.
Nou Chris, veel plezier ermee.
Ik zie hem zondag al staan:
Iene miene mutte, tien pond grutte ........
Nou Chris, veel plezier ermee.
Ik zie hem zondag al staan:
Iene miene mutte, tien pond grutte ........
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Goed bezig Chris! 

had je beter niet gepost, straks gaat i deze ook nog kopenIvo8hoven schreef:t@ring.....Lisette dr oude liefde....toch
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... df=1#photo

-
- Contacteer:
bied je voor de mijne chris whahaha
Hmz... Zag net een fietser over het hoofd... Of zij mij? Gelukkig geen gewonde of schade aan het 5je. Het fietsje doet het niet meer.. Het ellendige is alleen dat ze bij de politie werkt... Heb ik weer!

Heerlijk weer een franse auto
ai...Chris schreef:Hmz... Zag net een fietser over het hoofd... Of zij mij? Gelukkig geen gewonde of schade aan het 5je. Het fietsje doet het niet meer.. Het ellendige is alleen dat ze bij de politie werkt... Heb ik weer!