Achterschermen GT Turbo
Weet iemand of er ergens nog volledige achterschermen voor een GTT nieuw te koop zijn?
Eén ding is zeker, bij de Renault-dealer niet. Zelfs niet in Frankrijk.
Bij intercarparts.nl verkopen ze wel achterschermen, maar dan alleen tot halverwege het raam.
Bij intercarparts.nl verkopen ze wel achterschermen, maar dan alleen tot halverwege het raam.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ff naar autoparts rijnmond bellen in Rotterdam.EricvH schreef:Weet iemand of er ergens nog volledige achterschermen voor een GTT nieuw te koop zijn?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Klopt. Maar of ze daadwerkelijk nog leverbaar zijn ?? 4 maanden geleden vlgns mij nog wel. Evenals voorschermen en binnenscherm + fronsstuk,Rob schreef:Vrekoopt Renault die echt niet meer?
Ik weet dat ze wel nog in de computer staan, heb er laatst (1 maand gelden) nog naar gevraagd. Kostte toen iets van in de 200 euri de stuk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nee, echt niet. Ik werk zelf bij een Renault dealer en heb het nagevraagd bij een magazijnman. Die heeft het voor de zekerheid nog eens nagevraagd bij Renault Nederland. Daar hebben ze het ook nog eens nagekeken maar ze zijn echt niet meer leverbaar. Volgens Dialogys waren alleen nog zijschermen voor de linkerkant leverbaar voor meer dan 600 euroRob schreef:Vrekoopt Renault die echt niet meer?
Ik weet dat ze wel nog in de computer staan, heb er laatst (1 maand gelden) nog naar gevraagd. Kostte toen iets van in de 200 euri de stuk.

Heb ze een mailtje gestuurd. Ik wacht op antwoord...Merijn schreef:Kijk eens bij autoplaat.nl. Misschien hebben zij wel iets voor je.
Ga ik doen.Tino schreef:Ff naar autoparts rijnmond bellen in Rotterdam.
Bedankt voor de reacties. Mochten er mensen zijn die nog meer bedrijven weten dan hoor ik dit graag. Ik hou jullie op de hoogte...
Welke dealer werk je?EricvH schreef:Nee, echt niet. Ik werk zelf bij een Renault dealer en heb het nagevraagd bij een magazijnman. Die heeft het voor de zekerheid nog eens nagevraagd bij Renault Nederland. Daar hebben ze het ook nog eens nagekeken maar ze zijn echt niet meer leverbaar. Volgens Dialogys waren alleen nog zijschermen voor de linkerkant leverbaar voor meer dan 600 euroRob schreef:Vrekoopt Renault die echt niet meer?
Ik weet dat ze wel nog in de computer staan, heb er laatst (1 maand gelden) nog naar gevraagd. Kostte toen iets van in de 200 euri de stuk.Maar dan nog zijn ze voor beide kanten niet meer leverbaar.
Ik werk zelf bij Renault Nederland en bij de onderdelen helpdesk nota bene.. Kan me geen telefoontje herinneren maar kan ook behandeld zijn door een collega van mij.. wellicht verkeerd onderdeelnummer doorgegeven..?????
Heb even voor je gekeken maar voor een C405 kom ik bij de complete achterschermen uit op de 7751 463 315 en de -316.
De -315 (Links) is voorradig (Belgie, morgen in huis evt) en de -316 momenteel niet (ook niet in FR) maar deze is wel doorbesteld door Frankrijk dus wordt wel weer leverbaar (geen leveringstermijn opgegeven momenteel).
Onderdelen kosten 236.36 ex de BTW.
Vrgr,
Maikel.
-
- Über-Spammer
Dat bedoelde ik.
Alles lekker voor de rest Maikel ??
Alles lekker voor de rest Maikel ??
-
- Über-Spammer
Hahahaa. Niet meer van mij i.i.g. 
Hé da's interessant. Ik werk bij Janssens. Heb zelf niet gebeld maar een collega (magazijnman dus). Zal het aan hem doorgeven. Ben benieuwd hoe dat ie reageertSmoke schreef:Welke dealer werk je?EricvH schreef:Nee, echt niet. Ik werk zelf bij een Renault dealer en heb het nagevraagd bij een magazijnman. Die heeft het voor de zekerheid nog eens nagevraagd bij Renault Nederland. Daar hebben ze het ook nog eens nagekeken maar ze zijn echt niet meer leverbaar. Volgens Dialogys waren alleen nog zijschermen voor de linkerkant leverbaar voor meer dan 600 euroRob schreef:Vrekoopt Renault die echt niet meer?
Ik weet dat ze wel nog in de computer staan, heb er laatst (1 maand gelden) nog naar gevraagd. Kostte toen iets van in de 200 euri de stuk.Maar dan nog zijn ze voor beide kanten niet meer leverbaar.
Ik werk zelf bij Renault Nederland en bij de onderdelen helpdesk nota bene.. Kan me geen telefoontje herinneren maar kan ook behandeld zijn door een collega van mij.. wellicht verkeerd onderdeelnummer doorgegeven..?????
Heb even voor je gekeken maar voor een C405 kom ik bij de complete achterschermen uit op de 7751 463 315 en de -316.
De -315 (Links) is voorradig (Belgie, morgen in huis evt) en de -316 momenteel niet (ook niet in FR) maar deze is wel doorbesteld door Frankrijk dus wordt wel weer leverbaar (geen leveringstermijn opgegeven momenteel).
Vrgr,
Maikel.

Nee, die kun je vrijwel naadloos laten overlopen, kijk bijv. eens in het projecttopic van Pascal (5gt8vturbo)
trouwens alle 5 achterschermen lopen maar tot de onderkant van het raam, ook origineel Reno.
Ik heb een origineel zijscherm van een normale 5 liggen (die is zeker nog wel te bestellen). Die zijn nog goedkoper ook.
En jah daar moet dan wel ff een randje uitgeslepen worden en wat skirtgaatjes in geboord, maar als je dat niet zelf kan kun je maar beter je reno verkopen
trouwens alle 5 achterschermen lopen maar tot de onderkant van het raam, ook origineel Reno.
Ik heb een origineel zijscherm van een normale 5 liggen (die is zeker nog wel te bestellen). Die zijn nog goedkoper ook.
En jah daar moet dan wel ff een randje uitgeslepen worden en wat skirtgaatjes in geboord, maar als je dat niet zelf kan kun je maar beter je reno verkopen

-
als je besteld krijg je altijd hele het bestel nummer voor een linker achterscherm isEricvH schreef:Zijn "halve" achterschermen veel moeilijker aan te brengen dan volledige? Is er mischien iemand die hier toevallig ervaringen mee heeft?
7751626971 (maar dit kan wel een oud nummer zijn mijn achterscherm lag al een tijdje bij een renault dealer)
Jaja, no problem. Alleen het laswerk laat ik aan een ander over.Steven schreef:En jah daar moet dan wel ff een randje uitgeslepen worden en wat skirtgaatjes in geboord, maar als je dat niet zelf kan kun je maar beter je reno verkopen
Ik dacht zal het maar effe vragen voor ik weer eens voor de nodige verassingen kom te staan

-
Dit noemen ze ook wel een reparatiedeeltrouwens alle 5 achterschermen lopen maar tot de onderkant van het raam, ook origineel Reno.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Dank je welSmoke schreef:Welke dealer werk je?EricvH schreef:Nee, echt niet. Ik werk zelf bij een Renault dealer en heb het nagevraagd bij een magazijnman. Die heeft het voor de zekerheid nog eens nagevraagd bij Renault Nederland. Daar hebben ze het ook nog eens nagekeken maar ze zijn echt niet meer leverbaar. Volgens Dialogys waren alleen nog zijschermen voor de linkerkant leverbaar voor meer dan 600 euroRob schreef:Vrekoopt Renault die echt niet meer?
Vrgr,
Maikel.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
geen achterschermen, maar beetje onzinnig om een topic voor aan te maken
weet iemand wat een zijscherm voor kost van een gtt (bijrijderskant)?
en een voorbumper?
en een knipperlicht?
en een voorbumper?
en een knipperlicht?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
thnks 

-
56.25 exl btw
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bij de dealer? voor het scherm?5gt8vturbo schreef:56.25 exl btw
valt me mee
-
bij de dealer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
typisch dat ze dan goedkoper zijn dan van de ad op marktplaats
en bumper en knipperlichten, weet je dat ook toevallig?
en bumper en knipperlichten, weet je dat ook toevallig?
-
bumper is 189 ex geloof ik, en knipperlichten vond ik veel te duur bij de dealer, imitatie witte elf euro per stuk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dank je5gt8vturbo schreef:bumper is 189 ex geloof ik, en knipperlichten vond ik veel te duur bij de dealer, imitatie witte elf euro per stuk
denk dat we net de materialen eruit hebben dan

-
voorbumper fase 2 bruto ex 140 euro, bestelnr. 7700779906
heb je schade Luco?
heb je schade Luco?
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Welk deel van het zijscherm heb je nodig luco ?Luco/Alpine-racer schreef:geen achterschermen, maar beetje onzinnig om een topic voor aan te maken
en een voorbumper?
en een knipperlicht?
Ik heb nog een deel liggen ken je voor weinug kommuh halen.
in hoeverre is dat goed plaatwerk?
zo'n voorscherm van dat linkje kan je namelijk ook al voor 3 tientjes krijgen, als deze 85 euro kost, vraagt ie of te veel, of hij biedt wel degelijk een kwalitatief goed renault plaatstaal aan, en dan is ie ook goedkoper.
zo'n voorscherm van dat linkje kan je namelijk ook al voor 3 tientjes krijgen, als deze 85 euro kost, vraagt ie of te veel, of hij biedt wel degelijk een kwalitatief goed renault plaatstaal aan, en dan is ie ook goedkoper.
-
Tijdens het opknappen van mn 5je heb ik links en rechts een nieuw origneel renault voorscherm gemoteerd, vanuit het oogpunt dat renault zelf beter materiaal leverde.
Rechter was perfect, linker past heel moeilijk onderaan bij de dorpel. waardeloos dus...
Rechter was perfect, linker past heel moeilijk onderaan bij de dorpel. waardeloos dus...