dan lijken we nog meer op dat FNB

en serieus:
is er misschien interesse om over een paar weken iets te gaan doen? bowlen ofzo? lang geleden dat we gemeet hebben of wat dan ook!

Bij de esso is het warm binnenPaul1916v schreef:Denk niet dat er hiero nog wat gaat gebeuren komende tijd, zeker niet als de winter echt gaan beginnen..
wij zijn hier maar watjes die alleen bij goed weer meeten
Of we moeten weer es gaan bowlen ofzo
Ik kan ook wel meerijden, iets voorbij afslag Renkum zit een texaco (langs de A50).Tom schreef:hele groep zit ik niet zo op te wachten, misschien samen met rob ofzo
Ik verterek Zondag rond 12.30 vanuit Oss richting Zwolle,Tom schreef:vertrekt er zonda nog iemand vanaf den bosch?
Let wel..FNOers hebben het alleen maar over aan fluiten zitten enzoGielske schreef:Bij de esso is het warm binnenPaul1916v schreef:Denk niet dat er hiero nog wat gaat gebeuren komende tijd, zeker niet als de winter echt gaan beginnen..
wij zijn hier maar watjes die alleen bij goed weer meeten
Of we moeten weer es gaan bowlen ofzo
een zaterdagPaul1916v schreef:Wat een hoop tuig daar in Berghem!
Maar om ff (bijna) serieus bezig te gaan:
Wat vindt de rest van een avondje bowlen? wie heeft er interesse? voorkeur voor een avond?
Lang leve de electricien!
lekker zon doe het zelf set
Wie was er Wanneer jarig.....Luco/Alpine-racer schreef:lekker zon doe het zelf set
kado geven aan iemand met een iets sterkere batterij
ik ga voor merijn...
ik zeg vrijdagFrits schreef:Wie was er Wanneer jarig.....Luco/Alpine-racer schreef:lekker zon doe het zelf set
kado geven aan iemand met een iets sterkere batterij
alleen geen king size zakGabri schreef:ja lekker
De rat bleek achteraf zelfs mee te zijn geweest met de aardappels in het gehele bereidingsproces. Hij was op dezelfde manier gekruid als de rest van de chips.