ze kunnen beter de naam veranderen in NO SOUND!

nou 'k heb 't gevonden, d'r moest ook nog een remote op de powercaple mouton noir (sandy) schreef:[img]http://www.newsound.nl/newsound2/images ... s1000s.jpg[/img]
ze kunnen beter de naam veranderen in NO SOUND!![]()
ja zeker als het NIET in de handleiding staat!-Ray- schreef:op zich best handig hè zo'n remote
Erik Olijnsma schreef:het punt is dat het té simpel is,dan wordt t snel vergeten
ik heb die ook uit staan,Ron(nie) schreef:Heb even een vraagje: Kan iemand mij vertellen waar de LOUD functie voor dient bij een Pioneer Radio?? Heb een subje in de auto en heb wel eens gehoord dat je de LOUD functie dan niet moet gebruiken, heb wel ff geluisterd naar het verschil, maar wil graag jullie ding hiervan weten
dat hele kleine draadje tussen de signaal kabels zou ik niet gebruiken, want dan loopt die langs de +, en dat hoor je als je gas geeft, dat zou zonde zijnTom schreef:soms zit er een heel klein draadje tussen je signaalkabels, die kun je dan als remote gebruiken en anders gewoon een simpel draadje nemen met een kleine diameter, is enkel een stuurstroompje. Het vermogen komt namelijk gewoon van de plus en de min (die moeten dus wel aanzienlijk dikker zijn)