Ik zal geen namen noemen, maar in Belgie wisten ze ook de weg

Eeeuuuhhh, Bert en ErnieLex schreef:, nou ik denk dat bepaalde mensen het niet door hebben en de afslag missen
![]()
Wat naar Zwolle we houden gewoon een meeting in HarderwijkLuco/Alpine-racer schreef:leuk joh als ik het op tijd weet kan ik regelen dat er koffie is![]()
moet wel weten hoe laat jullie er dan ongeveer zijn
Robert-Jan schreef:Eeeuuuhhh, Bert en ErnieLex schreef:, nou ik denk dat bepaalde mensen het niet door hebben en de afslag missen
![]()
ja kutmuisPaul1916v schreef:@Luco: volgens mij blijft je muisknop hangen..staan overal bergen met smilies in je posts..
Luco/Alpine-racer schreef:mm je kan daar ook mooi racen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn maatje was daar zijn auto aan het testen op slicks hahaha
kwam de politie aan hij weg, snel auto de loods in en dan langs de straat gaan staan en wijzen, hij ging daarheen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja of sjonniegolfjes gheheRobert-Jan schreef:af en toe staan daar KadettŽs en GtiŽs haaks op de betonnen blokken.
erwin kan toch een redelijk potje sturen hoorLex schreef:Blijven (vis)boeren daar, het enige wat ze niet crashen zijn vissersboten en trekkers
wel mooie routes vanuit Harderwijk bijv. naar Vierhouten of Elspeet of Apeldoorn.
Harder slaan dan LucoLuco/Alpine-racer schreef:@paul net gedaan maar helpt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel op alfabetische volgorde, LucoLuco/Alpine-racer schreef:ja ook al gedaan ben net klaar met alle knopjes weer terug te proppen van het toetsenbord
nee netjes volgens qwertyRobert-Jan schreef:wel op alfabetische volgorde, LucoLuco/Alpine-racer schreef:ja ook al gedaan ben net klaar met alle knopjes weer terug te proppen van het toetsenbord.
jij ookLex schreef:Paul, bedankt voor je post
we lopen inPaul1916v schreef:jij ookLex schreef:Paul, bedankt voor je post![]()
shit..weer een post voor hier..
Bedankt PaulPaul1916v schreef:jij ookLex schreef:Paul, bedankt voor je post![]()
shit..weer een post voor hier..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/6119 ... 99c318.jpg[/img]Luco/Alpine-racer schreef:op naar de 600
ben druk op zoek hierGabri schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/6119 ... 99c318.jpg[/img]Luco/Alpine-racer schreef:op naar de 600
hoezo 149?Paul1916v schreef:Al iets gevonden luco? zal wel niet he
je hebt nog 149 pagina's om em te vinden![]()
en weer bedankt voor de postingPaul1916v schreef:*kijkt nog eens*
je hebt zelfs 159 pagina's de tijd..
699-540...moeilijk