hoge kilometerstand
hallo allen.
ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke gtt. nu ben ik onlangs een leuke tegen gekomen, maar deze had nog al een hoge kilometerstand, namelijk 218.000 km. kan iemand mij misschien vertellen of dit bezwaarlijk is. ik ben de forums hier al wat nagegaan maar ben er nog niet echt wat van tegen gekomen. alvast bedankt.
rutger.
ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke gtt. nu ben ik onlangs een leuke tegen gekomen, maar deze had nog al een hoge kilometerstand, namelijk 218.000 km. kan iemand mij misschien vertellen of dit bezwaarlijk is. ik ben de forums hier al wat nagegaan maar ben er nog niet echt wat van tegen gekomen. alvast bedankt.
rutger.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
218 is een heel normale km stand, het is zeker niet een reden om een GTT voor te laten staan.
carros en de randorganen van de mtor zijn vele malen belangrijker
carros en de randorganen van de mtor zijn vele malen belangrijker
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
hallo erik.
degene die hem te koop heeft staan is zelf spuiter, dus wat betrefd carroserie maak ik me niet zoveel zorgen. hij vertelde wel dat er olie langs de carter pan lekt, maar dat lijkt me met een nieuwe pakking wel verholpen.
groet rutger.
degene die hem te koop heeft staan is zelf spuiter, dus wat betrefd carroserie maak ik me niet zoveel zorgen. hij vertelde wel dat er olie langs de carter pan lekt, maar dat lijkt me met een nieuwe pakking wel verholpen.
groet rutger.
op basis van mijn ervaring ( 450.000 km ) kun je verwachten dat er wel wat onderhoud nodig is.
turbo en aandrijflijn zullen versleten kunnen zijn.
de motor gaat in principe erg lang mee.
het ligt eraan wat er al aan gedaan is, vraag reparatiebonnetjes op.
turbo en aandrijflijn zullen versleten kunnen zijn.
de motor gaat in principe erg lang mee.
het ligt eraan wat er al aan gedaan is, vraag reparatiebonnetjes op.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
turbo heeft een heel leven gehad,
de aandrijflijn zelf, kan best wat hebben
en als is die gast een spuiter, een 5 is qua carrosserie niet supergoed, dus die zou ik wel goed gaan bekijken
de aandrijflijn zelf, kan best wat hebben
en als is die gast een spuiter, een 5 is qua carrosserie niet supergoed, dus die zou ik wel goed gaan bekijken
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
voor de juiste prijs is alles te koop en te fixxen.
Dus als je handig bent. kopen en fixxen wat er stuk gaat.. Dat hoeft echt niet de wereld te kosten, Wat sommige mensen wel kunnen beweren.
90% zeker dat de turbo nog gewoon goed is, Maar dat weet je pas als je er zelf een ritje aan gewaagd hebt... en dan weet je ook hoe hij rijd en hoe hij smoelt. (er uit ziet he:) )
Dus als je handig bent. kopen en fixxen wat er stuk gaat.. Dat hoeft echt niet de wereld te kosten, Wat sommige mensen wel kunnen beweren.
90% zeker dat de turbo nog gewoon goed is, Maar dat weet je pas als je er zelf een ritje aan gewaagd hebt... en dan weet je ook hoe hij rijd en hoe hij smoelt. (er uit ziet he:) )
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een turbo rijden kan in sommige gevallen eigenlijk best goedkoop zijn (vaste lasten)
en zoals je hier op dit forum vaker leest: dat een GTTurbo super onbetrouwbaar is, is dikke onzin!
Risico is iets groter dan bij een twingo 1.2, meer niet. en als er iets kapot gaat dan is het vaak iets duurder, maar ingewikkeld is een gtt niet echt
en zoals je hier op dit forum vaker leest: dat een GTTurbo super onbetrouwbaar is, is dikke onzin!
Risico is iets groter dan bij een twingo 1.2, meer niet. en als er iets kapot gaat dan is het vaak iets duurder, maar ingewikkeld is een gtt niet echt
-
- Über-Spammer
beetje duur denk ik of hij moet al in nieuwstaat zijn 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat is duur, maar wordt vaker gevraagd.
als alles in orde is ( dus ook de techniek) en de carrosserie buitengewoon gaaf, dan is de prijs alleszins redelijk
als alles in orde is ( dus ook de techniek) en de carrosserie buitengewoon gaaf, dan is de prijs alleszins redelijk
Ik wil die auto wel eens van dichtbij zien... Ik vind het, zonder de auto gezien te hebben, geen redelijke prijs. Maar nu ga ik uit van de gemiddelde GT. Die zijn gewoon niet meer dan 1000 euro waard.
Heb je misschien een foto en wat meer informatie over de auto? Ik zou 'm voor 3000 alleen kopen als ik heel zeker ben van mijn zaak dat de carrosserie en motor(delen) goed zijn. Voor 3000 koop je een erg mooie 16V tegenwoordig, dus je moet even kijken of de auto het wel waard is.
Nogmaals, ik vind het erg veel geld!
Heb je misschien een foto en wat meer informatie over de auto? Ik zou 'm voor 3000 alleen kopen als ik heel zeker ben van mijn zaak dat de carrosserie en motor(delen) goed zijn. Voor 3000 koop je een erg mooie 16V tegenwoordig, dus je moet even kijken of de auto het wel waard is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb liever een GTT dan een 16v 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ach als die goed is en wat is goed dan vind ik 3000 best redelijk hoorMerijn schreef:Ik wil die auto wel eens van dichtbij zien... Ik vind het, zonder de auto gezien te hebben, geen redelijke prijs. Maar nu ga ik uit van de gemiddelde GT. Die zijn gewoon niet meer dan 1000 euro waard.
in de motor kan je toch niet kijken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Inderdaad... ALS ie goed is, maar er zijn maar zo weinig GT's die goed zijn.Luco/Alpine-racer schreef:ach als die goed is en wat is goed dan vind ik 3000 best redelijk hoor

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Merijn schreef:Inderdaad... ALS ie goed is, maar er zijn maar zo weinig GT's die goed zijn.Luco/Alpine-racer schreef:ach als die goed is en wat is goed dan vind ik 3000 best redelijk hoor
zelfs bij goede en dure heb je vaak nog verrassingen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ieder zijn keus ik had een kenner bij me en toch later nog rare dingenMerijn schreef:Precies, daarom vind 3000 euro veel geld...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nu is die in ordeMerijn schreef:Ach ja, als je geen problemen wilt, moet je geen GT kopen.

wat kan een clio 16v blok ongeveer aan kilometers aan?
wat te denken van een goed rijdende met 226000km?
wat te denken van een goed rijdende met 226000km?
iemand hier ervaring mee?
het ligt helemaal aan het gebruik en het aantal eigenaars, bv ik als eerste en laatste eigenaar haal waarschijnlijk wel het miljoen km met de eerste ongereviseerde motor.
dat daarbij de carrosserie zo gaar en zacht wordt als een gekookte aardappel is wel bij te lassen
dat daarbij de carrosserie zo gaar en zacht wordt als een gekookte aardappel is wel bij te lassen
-
3000,- voor een in nieuw staat zijnde R5gtt???Gabri schreef:beetje duur denk ik of hij moet al in nieuwstaat zijn
Dat meen je niet!
Hangt er om heen.
En de vergelijking met 16v?
3000 voor een 16v is ook te veel. Je vind ze voor gtt prijzen in de zelfde staat als die gtt.
3000 voor een 16v is ook te veel. Je vind ze voor gtt prijzen in de zelfde staat als die gtt.
nou, dat word dus niks. hij kan nu zijn afspraken al niet nakomen. ik heb nog steeds niks van hem gehoord. hij zal hem wel niet zo graag willen verkopen. word dus nog even doorzoeken. in ieder geval bedankt voor jullie reacties, ben weer wat wijzer en als iemand een leuke gtt te koop heeft hoor ik het graag.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb er misschien overheen gelezen,maar om welke GT ging het?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jullie hebben het altijd over teveel, ja de gemiddelde afgeragde gtt is 3000 euro misschien teveel. Maar die van ons is bv al boven de 7000 euro getaxeerd, dus ja wat is dan teveel, je moet het wel per auto bekijken he.Riël schreef:Hangt er om heen.
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 6 nov 2005 17:04, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Luco, kun je een klein beetje leestekens gebruiken?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo beter baasjochem de haas schreef:Luco, kun je een klein beetje leestekens gebruiken?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jow. Maar je ziet het, een GT met een hoge taxatiewaarde is niet gelijk 100%. Wat was jullie waarde?Luco/Alpine-racer schreef:Zo beter baasjochem de haas schreef:Luco, kun je een klein beetje leestekens gebruiken?![]()
![]()
![]()
Gr, Baas C.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoe bedoel je, wat was jullie waarde?jochem de haas schreef:Jow. Maar je ziet het, een GT met een hoge taxatiewaarde is niet gelijk 100%. Wat was jullie waarde?Luco/Alpine-racer schreef:Zo beter baasjochem de haas schreef:Luco, kun je een klein beetje leestekens gebruiken?![]()
![]()
![]()
Gr, Baas C.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
taxatiewaarde
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
7250 en hij moet opnieuw vanwege alle aanpassingenjochem de haas schreef:taxatiewaarde