Renault Clio II 1.6 16v geluidsisolatie aanbrengen dashord!

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
bon004

Goedendag clio mensen!

Ik wil graag mijn clio uit 2001 beter isoleren betreft motergeluid.
Nu hoorde ik dat dit alleen echt invloed heeft als ik isolatiemateriaal achter mijn dashbord aanbreng!

Nu weer ik ongeveer hoe ik mijn dashbord moet loshalen, was verder te vinden op dit forum! Maar heeft iemand hier ook echt ervaring mee, weet iemand of dit helpt enof invloed heeft?

Dus het bovenste deel van mijn dashbord wordt eraf gehaald, en daar wil ik dan isolatie materiaal aanbrengen. Kan dit??

Groeten en alvast bedankt mensen!
Robke
Car: Lexus IS250

Ik geloof niet dat het veel uit zal maken.
Volgens mij maken die modellen echt niet veel herrie, je zou ook eens kunnen kijken of er ergens een rubber losligt ergens naar de motorruimte of naar buiten toe.

Als je het toch wel wil isoleren zul je wel goede geluidsisolatie moeten hebben die ook weer erg zwaar is, dus ik weet niet of het wel zo verstandig is......
pierre

standaard zit er al isolatieschuim achter het dashboard, zelf verbeteren is praktisch onmogelijk.

door oordopjes in, heel goedkope oplossing.
Rémi clio ph3

Idd weet je zeker dat er met jou auto niks mis is? Mijn ervaring bij de clio II is dat de motor veelste zacht klinkt :D ....

Is het misschien een schade auto waar het nodige geluids materiaal mist?

Anders zou ik je sterk aanraden om toch eens te kijken voor een BMW 7 serie, daar hoor je de motor echt niet in!! :wink:
One clio to rule them all
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Beste tip is om idd de doorvoerrubbers van kabels es te controleren. Standaard is het echt goed geïsoleerd.
Plaats reactie