Iemand?Jacco Twingi schreef:Iemand een adres waar je je km-stand kunt laten aanpassen?
Ik heb ook een nieuwe teller, maar wil wel mn originele km-stand houden namelijk

Iemand?Jacco Twingi schreef:Iemand een adres waar je je km-stand kunt laten aanpassen?
Ik heb ook een nieuwe teller, maar wil wel mn originele km-stand houden namelijk
Dat vermoed ik ook wel jaGabri schreef:je zal de eerste zijn die zn km-stand wil verhogen
Als het niet anders kanPaul1916v schreef:Ff bellen naar zo'n adresje van marktplaats?![]()
DxRsd schreef:hoi allemaal ik weet niet of hier al een topic over is maar vraag het dan nog maar keertje want bij search kon ik nix vinden
Kan onder een twingo met 5 cm verlagings veren 15 inch velgen???
of is dat inpossible???
Groetjes alvast bedankt
Search....:Haas schreef:DxRsd schreef:hoi allemaal ik weet niet of hier al een topic over is maar vraag het dan nog maar keertje want bij search kon ik nix vinden
Kan onder een twingo met 5 cm verlagings veren 15 inch velgen???
of is dat inpossible???
Groetjes alvast bedankt
Veel plezier ermeeDxRsd schreef:M'n twingo is nu officieel verlaagdthx 2 jacco
:D
heb al gelijk gemouw gehad met de eerste drempel
Die groene Twingo, die zou 12 cm verlaagd zijn...Ralf schreef: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ght=twingo
er staat geen groene?Jacco Twingi schreef:Die groene Twingo, die zou 12 cm verlaagd zijn...Ralf schreef: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ght=twingo
Ik geloof het niet helemaal, mijn schroefset gaat tot 8 cm verlaging, had hem van de week ff stukkie omlaag gedraaid en kwam bijna net zo laag te liggen als deze groene...
En dat terwijl ik ze nog niet eens helemaal onderin had zitten...
Hij zal de lip aan de voorkant wel meegerekend hebben
Volgens mij is die groen.......Jacco Twingi schreef:Ik bedoelde ook die gele in een ander topic![]()
*BURP*Ron(nie) schreef:Neem er nog een Jacco![]()
Ik vind um geelRemco T. schreef: Volgens mij is die groen.......
ThanxStefan S. schreef: Je moet inderdaad maf zijn om in een twingo te rijden