Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Autoweek.nl schreef:
Van Beynum Woerden B.V. 11-10-2005
Leidsestraatweg 132
3443 BZ Woerden
dealer van Volkswagen
Een review schrijven over dit bedrijf
servicebereidheid
vriendelijkheid
kwaliteit
prijs/prestatie
overall waardering
Ervaringen
De bediening lijkt de grootste moeite te hebben met vriendelijk en behulpzaam zijn. het lijkt wel dat ze liever hebben dat je niet komt voor service en zelfs een
nieuwe auto.
Ik moet voor de lease een nieuwe auto uitkiezen omdat de golf nu weer 4 jaar meegaat. Deze golf komt ook van van Beynum vandaan. Na meerdere malen vragen om een proefrit in de nieuwe golf heb ik het opgegeven. Ze zouden mij
terugbellen, wat nooit is gebeurd.
De laatste beurt is de auto opeens gewassen. Dit is nog nooit gebeurd maar komt (vermoed ik) omdat de huidige golf uit de lease gaat en er op de passagierstoel een Alfa Romeo 147 folder lag met een offerte van de dealer.
Dus als ik daar een nieuwe auto wil dan moet ik daar zelf goed achteraan gaan en zal van Beynum geen moeite doen voor hun klant.
Zou u dit bedrijf aan vrienden/familie aanbevelen? nee
Datum invoer 11-10-2005
Datum laatste wijziging 11-10-2005
Robert-Jan schreef:moest ik vanmiddag ff een auto opstarten bij de Heineken in Zoeterwoude, rara wie me voorbij komt knallen op de A4, Chris in de rooie 16V .
Dit moet in het onbekende renault topic
Pfff... Word ik eindelijk een keer gespot, dumpen ze het hier....
Zag je vrij laat RJ, maar dat had je wel door denk?
Jochem, wij zijn zaterdag ook gespot in Nieuwerbrug..... Verhaal hoor je nog wel...
Moest ff toeteren voordat je het doorhad .
Zaterdag gespot in Nieuwerbrug was dat op de terugweg vanuit Belgie, wat een rit was dat .
He Heemskerk, is dit niet die Alpine die je vroeger als klein mannetje altijd aan het wassen was bij Kempenaar, dat als je em af zeemde, dat je de Europacup stickers nog zag zitten....?
Robert-Jan schreef:moest ik vanmiddag ff een auto opstarten bij de Heineken in Zoeterwoude, rara wie me voorbij komt knallen op de A4, Chris in de rooie 16V .
Jochem, wij zijn zaterdag ook gespot in Nieuwerbrug..... Verhaal hoor je nog wel...
Zaterdag gespot in Nieuwerbrug was dat op de terugweg vanuit Belgie, wat een rit was dat .
Aso's
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ronnie B. schreef:kon chris toen ook al burnouts leggen?
Dat zit in je genen he...., dus waarschijnlijk wel.....
Ken wel verhalen van huurauto's, R 19 1.4 Beverly's......, die toen al dwars over een bepaald circuit gingen.....
Ronnie B. schreef:kon chris toen ook al burnouts leggen?
Dat zit in je genen he...., dus waarschijnlijk wel.....
Ken wel verhalen van huurauto's, R 19 1.4 Beverly's......, die toen al dwars over een bepaald circuit gingen.....
Waarom verbaast mij dat nou niet?
En hij verspreidde het virus via jullie
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92