[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
nou het is er nogal druk volgens mij. Maar ik kan het natuurlijk vragen, dinsdag ga ik er iig naar toe voor de apk. Al het schade herstel werk doen ze bij autoschadedruten. Daar is die van mij ook gelast.
bel gewoon ff wat lokale schadebedrijven 

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
eej merijn...kom je da handboek nog brengen deze week, dan heb ik ook nog wa te doen savonds... 

apk keurmeester van ons kan gruwelijk mooi carrosseriën lassen.. Als t puur de dorpels zijn, kan ik wel eens vragen wat dat moest kosten 

@Haas: Doe eens...
Ik kan eventueel wel wat duidelijke foto's schieten, of hij kan komen kijken als hij geinteresseerd is.
@Pat: De Haynes manual is alles wat ik voor je heb. Interesse? Dan kom ik van de week wel effe een pilske wegtikken...
@Johan: Autoschade Druten, daar is de Polo van mijn broer ook ooit geweest. Zijn die een beetje betaalbaar en willen ze uberhaupt wel aan 5'jes beginnen? De meeste bedrijven beginnen 'm al te schijten als ik daarover begin...

@Pat: De Haynes manual is alles wat ik voor je heb. Interesse? Dan kom ik van de week wel effe een pilske wegtikken...

@Johan: Autoschade Druten, daar is de Polo van mijn broer ook ooit geweest. Zijn die een beetje betaalbaar en willen ze uberhaupt wel aan 5'jes beginnen? De meeste bedrijven beginnen 'm al te schijten als ik daarover begin...

'Autoschade bedrijf XXX, zegt u het maar'
"Jah met Merijn, ik wilde graag een prijsopgave over wat laswerkzaamheden"
'Dat kan meneer, watvoor auto gaat het om en watvoor werkzaamheden'
"Een Renault 5 en het gaat o....*KLIK* *TUUTUUTUUTUUTUUT*
"Jah met Merijn, ik wilde graag een prijsopgave over wat laswerkzaamheden"
'Dat kan meneer, watvoor auto gaat het om en watvoor werkzaamheden'
"Een Renault 5 en het gaat o....*KLIK* *TUUTUUTUUTUUTUUT*
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

Ervaring Steven?

merijn, doe ik 

maakt niet uit joh! Is allemaal goed gekomen 
(Althans, als me blok t blijft doen
)

(Althans, als me blok t blijft doen

-
- Moderator
- Car: MB
niet bepaald. Ik weet wel dat ackermans in gestel het ook kan en doet denk ik. Daar heb ik mijn dorpels een aantal maanden geleden laten doen. En zonder te vragen deden ze het zwart, was ook wel aangenaam. Maar informeer gewoon eens, is wel een aardige kerel
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Vanmiddag heb ik samen met degene die mijn auto gaat lassen gekeken naar de 'schade' en het is toch iets meer dan alleen die gaatjes. Het achterste stuk van de dorpels is eigenlijk gewoon aan vervanging toe, dus daar gaat een heel nieuw stuk in. Aan de bestuurderskant zit een klein stukje wat ook in zijn geheel vervangen zal worden. De rest zal worden behandeld en netjes worden afgewerkt, zodat het de komende tijd niet meer gaat roesten. De ophanging van de bumper zal aan 1 kant gemaakt worden, maar dat stelt weinig voor. Ook zit er een stukje roest op het achterscherm, onder de skirt. Hier zal een nieuw plaatje ingelast worden.
Dus, zoals al duidelijk moge zijn: er gaat weer iets gebeuren!
Volgende week, maar hoogstwaarschijnlijk de week daarop zal de auto verhuizen naar de plek waar hij gelast gaat worden. 
Eindelijk weer wat vooruitgang!
Benjamin, bedankt! 
Dus, zoals al duidelijk moge zijn: er gaat weer iets gebeuren!

Eindelijk weer wat vooruitgang!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Goed bezig merijn! 
Hopen dat er nu wat tempo in blijft! tijd dat je weer es echt auto kan rijden

Hopen dat er nu wat tempo in blijft! tijd dat je weer es echt auto kan rijden

precies...tempo met dat hok 
kunnen we samen tenminste een keer gaan pssssten en die ossische fanny's pimpen

kunnen we samen tenminste een keer gaan pssssten en die ossische fanny's pimpen

bij mij ook 

Ik ben gisteren weer even op bezoek geweest bij Patrick om de voortgang te checken en het zag er allemaal netjes uit. 
Mijn stabilisatorstang, draagarmen en alle metalen plaatjes die ik onder de kap kon vinden zijn gestraald en gegalvaniseerd. Ziet er erg goed uit!
Bedankt daarvoor, Pat! Foto's volgen binnenkort wel. Nu eerst een oplossing vinden/maken om de auto verplaatsbaar te maken zonder dat de wielen eronder zitten. Iemand een goed idee?

Mijn stabilisatorstang, draagarmen en alle metalen plaatjes die ik onder de kap kon vinden zijn gestraald en gegalvaniseerd. Ziet er erg goed uit!

pallet onder de bodem en dan met een palletwagen verplaatsen? Achteras zit er nog wel onder toch?
Die shit bij pat zag er wel goed uit ja. Kreeg behoorlijk verlekkerde oogjes toen ik die emmer met zooi van je zag
Die shit bij pat zag er wel goed uit ja. Kreeg behoorlijk verlekkerde oogjes toen ik die emmer met zooi van je zag

Ja, maar ik denk dat ik de achteras er ook onderuit haal. De deuren en achterklep gaan er ook uit. Ik zit erover te denken om een soort van 4 balken een vierkant te maken, wat precies onder de krikpunten van de auto past. Op de hoeken een zwenkwieltje en klaar. Maar ik weet niet of dat kan en waar ik rekening mee moet houden.
-
- Car: Renault Clio III RS
Waarom niet? Anders kan je ook nog een soort I maken. Waarbij het lange streepje de lengte van de auto is. Dit zijn wel de goedkoopste oplossingen. Wanneer je het duur wilt maken kan je ook een frame laten lassen, welke je kunt bevestigen aan je bumpersteunen. Wanneer je er dan nog een leuk mechanisme opmaakt kan je hem nog draaien ook. 

Ik zal morgen eens wat in elkaar gaan zetten. Bedankt! Ik laat wel weten wat het geworden is. Lassen wordt het sowieso niet, want het is puur en alleen voor het kunnen verplaatsen van die roestbak. 
Thanks for the advice!

Thanks for the advice!
een lege cas weegt geen drol he merijn, dus zo zwaar uitgevoerd hoeft het niet te zijn 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Een compleet leeg chassis van een clio pak je met 2 man opMerijn schreef:Ik denk dat je toch gauw op 350 kg zit... En da's niet niks.

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
van een gtt echt niet met zijn tweeenFrits schreef:Een compleet leeg chassis van een clio pak je met 2 man opMerijn schreef:Ik denk dat je toch gauw op 350 kg zit... En da's niet niks.
goedkoop blik he zon clio

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.