Ik heb ze besteld via een bekende waar ik de auto ook mooi op de brug kwijt kan.

@ alex1971, inremmen moet zeker goed gebeuren. Hoelang moet zoiets ongeveer? En dat van die remvloeistof, das nog niet zo'n gek idee

ja en? zo heet de clio in japanErik Olijnsma schreef:http://www.japan-partner.com/Auto/1470/ ... -sale.html
check de naam van die clio
is geloof ik al eens een topic over geweest om zo'n type plaatje teErik Olijnsma schreef:vind dat veel en veel cooler dan Clio
neeGabri schreef:trouwens op de sloop in oudehaske ligt nog een rs-achterbumper die waarschijnlijk wel te herstellen is
zo klopt ieGabri schreef:trouwens op de sloop in oudehaske ligt nog een rs-achterbumper die te herstellen is
Prima, maar sluit dat naadloos aan op mijn huidige carrosserie? Ik heb namelijk al een foto gezien van een RS achterbumper op een "standaard" clio, deze past perfect. Maar past de voorbumper ook perfect??Juno schreef:Mensen kinder, die flexe RS bumper gaat prima passen, hebt ik ook gehad! Ziet er trouwens gruwelijk uit, als ik het mag zeggen.
Noi succes!
B@m schreef:Hallo,
Ik heb zojuist een vraagbaak uit de bieb gehaald omdat ik waarschijnlijk binnenkort e.e.a. moet sleutelen aan me Clio 1.8 RSI uit 94. Er staat echter op: voor modellen van 91-93 en bij het modellenoverzicht staat alleen de 1.8 RT en Baccara vermeld. Weet iemand of dit boek ook goed klopt voor een clio RSI 1.8 uit 01-1994?? Of scheelt dit veel??
MVG Patrick
De RT en Baccara motor zijn dezelfde. Een RSI heeft dezelfde motorcode. maar er verschillen wat kleine dingen (MPI=> SPI) Maar wat moet je doen. Of wat is het probleem. Dan kunnen wij hier meestal wel aangeven of er verschil in zit.Haas schreef:B@m schreef:Hallo,
Ik heb zojuist een vraagbaak uit de bieb gehaald omdat ik waarschijnlijk binnenkort e.e.a. moet sleutelen aan me Clio 1.8 RSI uit 94. Er staat echter op: voor modellen van 91-93 en bij het modellenoverzicht staat alleen de 1.8 RT en Baccara vermeld. Weet iemand of dit boek ook goed klopt voor een clio RSI 1.8 uit 01-1994?? Of scheelt dit veel??
MVG Patrick