Haas schreef:klopsensor?

heb je bestel nr ook voor me??
kom op met die vraag...een koelkast kan ik wel gebruiken!!paz-maniac schreef:Haas schreef:klopsensor?je gaat door voor de koelkast
![]()
![]()
heb je bestel nr ook voor me??
ding plug je toch aan je renix 209?Steven schreef:Maargoed zo'n ding heeft ook wel een functie..
Ja duhh, dat is de no-know uitleg uit de folderGerard race GT schreef:op het moment dat de pingelsensor het pingelen registreert dan wordt de ontsteking bijgesteld,
Waar zit/hoort die sensor eigenlijk? Ik zit er ook over na te denken 1tje te installeren (op een ph1), maar heb ik er ook wat aan...?Menno schreef:Hoe effectief is die pingelsensor eigenlijk bij een gtt-tje? Kent iemand toevallig de gebruikte strategie?
dat de olie zwart is is logisch er zitten altijd nog resten in van de vorige olie die er in zat. dit duurt ff een paar keer voordat hij weer mooi helder wordt en blijft. dat hij stink naar benzine is wel een probleem lijkt meAlpine schreef:Heb sinds een maand mn GTT en vermoed een probleem te hebben.
Heb de auto afgehaald met glasheldere olie en heb nu ca 1200km gereden.
De olie stinkt gewoon naar benzine en is nu al zwart,wat kan hier de oorzaak van zijn?
De carterventilatie wordt opgevangen in een catchtank,en vermoed dat hierdoor de olie zo naar benzine stinkt.
De warme carterdamp beslaat in het tankje en ik denk dat de damp die neerslaat in de slangen en zo terugloopt het carter in.
Kan dit er wat mee te maken hebben, of zoek ik verkeerd?
Zal ik laten meten, maar dat zou ik toch aan het verbruik ook moeten kunnen merken?mark 5t schreef:laat je co eens meten het kan zijn dat ie veel te rijk staat afgesteld
dichte ruitrubbers zijn er zat ik heb ook vaste ruiten in de gttmark 5t schreef:weet er iemand of er ook 5 jes zijn met vast achterruitjes?
dus niet van die uitzetramen als op een gt.
ik wil namelijk even een paar van die rubbers scoren om mijn plastic achterramen binnenkort te plaatsen.
evenzo voor de voorruit zijn daar ook nieuwe montage sets voor te verkrijgen?
misschien heeft mijn maatje ze nog liggenmark 5t schreef:ok heren top bedankt voor de info.![]()
zal morgen eens gaan kijken bij mijn onderdelen boer.