Mike's clio> Nieuwe Clio campus 1.4 16v! (foto's)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

probeer dan even een ander luchtfilter.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sjoerd B
Berichten: 558
Lid geworden op: za 9 apr 2005 9:13
Locatie: Augustinusga

mike16v schreef:naaf moer is toch maat 30? iemand bekend met gereedschap van skandia? die hebben wel een mooie moment sleutel a 79,-
Die heb ik ook! werkt goed hoor!!
Heb em nog maar een half jaartje, maar gaat vast niet gauw kapot.
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

vandaag even de bestuurders stoel gerepareerd. Hoofsteunen van achter bij de sloop gehaald en daar de stof van gesneden en plakken maar met textiel lijm 2 kanten insmeren ff drogen en plakken maar. Best goed gelukt vind ik zelf.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stoel1916v.jpg[/img]

gelijk ook de ppokknop ff op de foto

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/pook.jpg[/img]
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

netjes hoor! die pookknop, kwam de oude er een beetje soepel vanaf of lag die er al vanaf? ik moet ook nog een nieuwe...
Immer wieder die verdammte Holländer
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

-Ray- schreef:netjes hoor! die pookknop, kwam de oude er een beetje soepel vanaf of lag die er al vanaf? ik moet ook nog een nieuwe...
ik lag bijna aan de andere kant vd auto toen die los kwam! :wink:

maar is best te doen
hoe is t met de 21?
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

21 gaat vooruit 8)
Immer wieder die verdammte Holländer
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

-Ray- schreef:21 gaat vooruit 8)
zie met de afluiting wel denk? heb je een project topic? super cool zo'n 21!
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

nee ik doe niet aan projecttopics, ik hoef geen nice :worship: en mooi (Y) en "ben benieuwd naar het eindresultaat". wat ik doe is toch wel nice ;)

zwolle ben ik wel denk ik.
Immer wieder die verdammte Holländer
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

-Ray- schreef:nee ik doe niet aan projecttopics, ik hoef geen nice :worship: en mooi (Y) en "ben benieuwd naar het eindresultaat". wat ik doe is toch wel nice ;)

zwolle ben ik wel denk ik.
het is voor mij meer dta ik hier vooral ook mijn vragen kwijt kan. wel zo handig. Maar ik vind het wel leuk om te zien hoe andere het allemaal doen. maar snap je wel.

suc6 met de 21!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

-Ray- schreef:nee ik doe niet aan projecttopics, ik hoef geen nice :worship: en mooi (Y) en "ben benieuwd naar het eindresultaat". wat ik doe is toch wel nice ;)

zwolle ben ik wel denk ik.
Tsss na-apert :p
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Als ik een tijdje gereden heb en de auto uit zet en daarna weer start dan prutteld de moter ff lijkt op 3 poten, als ik ff flink doortrek to tergens 5000 toeren, dan is het weg en kan ik probleemloos verder rijden. wat kan dat zijn?? auto is net 2 maanden geleden van top tot teen gereviseerd... lucht filter ebnzine filter en olie filters zijn nieuw, bougies zin nieuw, injectoren zijn met ultrazone badje schoongemaakt enz...

Wie weet er wat??
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

msscheien een bougiekabel niet lekker?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Riël schreef:msscheien een bougiekabel niet lekker?
maar hoe kan het dan als ik hem flink dootrek da het weg is??
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Als de motor koud is is het mengsel wat 'dikker'. De vonk die nodig is moet dan sterk zijn om uberhaupt te vonken. Als er ergens een kabel loopt te fucken, kan het zijn dat ie bij koude motor de vonk niet meer trekt. ALs je n keer doortrekt is de verbrandingsruimte al heel wat warmer en dan wil ie weer.

Zulke problemen hebben i.e.g. vaak met de onsteking te maken.

Kijk eens of er niet toevallig water in je bougieschachten staat met al dit vochtige weer? Bougiedoppen eens eraf halen en goed droog maken.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Riël schreef:Als de motor koud is is het mengsel wat 'dikker'. De vonk die nodig is moet dan sterk zijn om uberhaupt te vonken. Als er ergens een kabel loopt te fucken, kan het zijn dat ie bij koude motor de vonk niet meer trekt. ALs je n keer doortrekt is de verbrandingsruimte al heel wat warmer en dan wil ie weer.

Zulke problemen hebben i.e.g. vaak met de onsteking te maken.

Kijk eens of er niet toevallig water in je bougieschachten staat met al dit vochtige weer? Bougiedoppen eens eraf halen en goed droog maken.
dat gaat allemaal niet helemaal op. want het is juist na een stuk gereden te hebben en dan 10 minuten niet en dan weer ijden dan is het. dus de auto is juist al lekker warm, en het was ook al bij droog weer. en alles is dicht bij de luchthappert dus denk niet dat daar water instaat. en wat ik al zei het wa sook bij mooi weer... helaas.

nog meer tips :p
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

niemand?
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Valt me wat te binnen!

Druk de stekkers op de injectors eens aan, ik meen me te herinneren dat er eentje bij zat die niet lekker wilde. Deze eraf gehaald en goedgezet en toen ging ie weer, check eens of dat wel is blijven zitten?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Riël schreef:Valt me wat te binnen!

Druk de stekkers op de injectors eens aan, ik meen me te herinneren dat er eentje bij zat die niet lekker wilde. Deze eraf gehaald en goedgezet en toen ging ie weer, check eens of dat wel is blijven zitten?
ik zal daar is naar kijken, Thanks
uuh, waar ziten die precies?? :~
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Tussen inlaatsrpuitstuk en cilinderkop zie je 4 grijze stekkers op n rijtje :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Riël schreef:Tussen inlaatsrpuitstuk en cilinderkop zie je 4 grijze stekkers op n rijtje :)
daar tussen ergens? beetje dieper?
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

riel..injectoren

;)
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

zooo het is weer raak.
Wilde vanmorgen de auto weghalen en deed de auto open met de zender (texalarm) (knipperlichten knipperde gewoon) ik zit in de auto en wil starten gaat in ene het alarm brullen!??? ik druk weer de zender in en uit, hielp niet. toen onder de kap met sleutel het alarm uitgezet en wilde gaan starten maar er begeurde niks... (wel alle lampjes brande gewoon) hoorde ook de benzine pomp. reset knopje ngedruk, hielp niet. maar het gekk eis de zendere doen ook niks meer kan de auto dus nietmet de zender ontrgrendelen en opslot doen??? dus nu maar met sleutel gedaan... iemand iedeen???

Groetjes!
1nsane
Berichten: 760
Lid geworden op: do 10 mar 2005 23:59

mike16v schreef:zooo het is weer raak.
Wilde vanmorgen de auto weghalen en deed de auto open met de zender (texalarm) (knipperlichten knipperde gewoon) ik zit in de auto en wil starten gaat in ene het alarm brullen!??? ik druk weer de zender in en uit, hielp niet. toen onder de kap met sleutel het alarm uitgezet en wilde gaan starten maar er begeurde niks... (wel alle lampjes brande gewoon) hoorde ook de benzine pomp. reset knopje ngedruk, hielp niet. maar het gekk eis de zendere doen ook niks meer kan de auto dus nietmet de zender ontrgrendelen en opslot doen??? dus nu maar met sleutel gedaan... iemand iedeen???

Groetjes!
ff accu los, 10 min ofzo, en kijken oft batterijtje van je zender nog goed is. Wil meestal wel helpen
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

1nsane schreef:
mike16v schreef:zooo het is weer raak.
Wilde vanmorgen de auto weghalen en deed de auto open met de zender (texalarm) (knipperlichten knipperde gewoon) ik zit in de auto en wil starten gaat in ene het alarm brullen!??? ik druk weer de zender in en uit, hielp niet. toen onder de kap met sleutel het alarm uitgezet en wilde gaan starten maar er begeurde niks... (wel alle lampjes brande gewoon) hoorde ook de benzine pomp. reset knopje ngedruk, hielp niet. maar het gekk eis de zendere doen ook niks meer kan de auto dus nietmet de zender ontrgrendelen en opslot doen??? dus nu maar met sleutel gedaan... iemand iedeen???

Groetjes!
ff accu los, 10 min ofzo, en kijken oft batterijtje van je zender nog goed is. Wil meestal wel helpen
batterij is vrij nieuw en wel toevallig dat de zender van mijn vriendin ook niet werkt.... dus dat kan het al niet zijn. maar zal is proberen accu los, al is mijn ervaring dat dan vaak het alarm juist gaat brullen...
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

niet als je het volgens het boekje los maakt :beer:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Tom schreef:niet als je het volgens het boekje los maakt :beer:
kon he in het boekje even zo gauw niet vinden... is daar een procedure voor dan?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

bij de meeste alarmen wel ja. Sommige moet je dicht doen, open maken en dan direct van spannng halen, andere moet je 10 minuten wachten (na het openmaken natuurlijk) voordat je de spanning eraf mag halen,...........kijk nog maar eens in je boekie
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

Tom schreef:bij de meeste alarmen wel ja. Sommige moet je dicht doen, open maken en dan direct van spannng halen, andere moet je 10 minuten wachten (na het openmaken natuurlijk) voordat je de spanning eraf mag halen,...........kijk nog maar eens in je boekie
stomme vraag misschien maar wat bedoel je met dicht en open doen??
Bart GTE
Berichten: 742
Lid geworden op: di 14 sep 2004 9:04
Locatie: Heeze
Contacteer:

De deuren(alarm aan en uit),is bij mij teminste
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

bij mij ook blijkt. maar het probleem is een zwakke accu! dus morgen nieuwe halen en dan zou het goed moeten komen... pff hij heeft het gewoon te koud s'nachts
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

slechte accu's komen er nu wel uit, als het weer wat kouder word sneuvlen er nog wel eens wat
R5GTT. Drive it like you stole it
mike16v
Berichten: 1661
Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem

ja dat blijkt :p
nog tips voor een goede betaalbare? is varta goed? denk dat ik 55 ampere moet hebben denk met een versterker enzo?
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

paz-maniac schreef:slechte accu's komen er nu wel uit, als het weer wat kouder word sneuvlen er nog wel eens wat
Ze zijn van de zomer al gesneuveld door de hitte, in de winter zit je er dan mooi mee :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie