Kans dat t dan al werkt

Ik zou zo anders geen plek weten...
Autostyle levert tegenwoordig namelijk deze adapter om je sensor in te monteren,gewoon ff je koelwaterslang doorsnijden en deze ertussen plaatsen,meet je direct in je systeemDroes schreef:Heb me er nog niet echt mee bezig gehouden, eerst moest i gekeurd worden en daarom moest dit interieur erin
Misschien iets nauwkeuriger dan die oude shit van reno wat al 20 jaar in het dash zitBart V schreef:Wat moet je met een koelwatertemperatuur meter?? Die zit toch al op je dash?? Olie kan ik me voorstellen, maar extra koelwatermeter is beetje zinloos volgens mij....
Adapter kost 9.95 kun je 'm zelf(zeker niet zo netjes) niet voor makenHaas schreef:is op zich ook niet heel moeilijk zelf te maken...
maar goed, kopen is ook niet verkeerd
euh waarom een koelwatertemperatuurmeter.... omdat ik er geen heb ej!Bart V schreef:Wat moet je met een koelwatertemperatuur meter?? Die zit toch al op je dash?? Olie kan ik me voorstellen, maar extra koelwatermeter is beetje zinloos volgens mij....
Heb ik al geprobeerd, maar wil niet echt lukkenErik (Schepjes) schreef:ja, want weg toveren gaat zo moeilijk eh?
ik vind het wel mooi, apart in combinatie met rood..Erik (Schepjes) schreef:Gatver de gatver
dat ziet er toch niet uit zoŽn leder baccara intrieur !