Ik heb mijn 19 chamade een klein jaartje maar er is bijna geen maand voorbij gegaan dat er niet iets mee is. er is zoveel gedaan aan die auto niet normaal meer. complete motor revisie (paar maanden terug, en nu sinds een week sputterd ie af en toe en dat trekt wel weg hoor maar toch) carroserie is opgelapt. diversen slangen zijn vervangen, ventilator weigerde, uitlaat is deels vervangen, 3 wiellagers zijn vervangen achterschijven, met nieuwe remblokken, voorveren me dempers. zou wel leuk zijn als ik een keer klaar was maar nu rateld de auto als ik rechts door de bocht rij met het gas erop, stuurkogel is niet goed.... Ik wordt er serieus een beetje moedeloos van....
vraag me af en toe af of ik wel goed bezig ben... moet ik er nog meer geld inpompen?? (wat we al niet veel hebben) Ik heb er al ongeveer 2000,- tegenaan geknalt...
aan de ene kant denk ik ik moet hem houden omdat er al zoveel geld in zit, maar af en toe wordt ik er gek van.... en denk weg met dat ding.
Wat is jullie mening of ervaring hier over?
Gr. Mike
na wat woorden wisselingen toch besloten dat we vrolijk verder gaan! zie verder op deze pagina mijn history en de plannen. (iedereen heeft wel is een dip toch?)