Achterklep

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Gervdm

Hai lui,
Wellicht niet de juiste plek voor een leek zoals ik, maar hier zitten wel experts.
Ik heb een probleem met mijn achterklep van een renault scenic.
De achterklep gaat niet meer open, ik kan de knop in de klep niet meer indrukken.
Met de sleutel kan ik het slot niet openen ,het centrale vergrendelingssysteem voel je nog wel wat doen maar meer ook niet.
Ik kan alleen nog van binnenuit bij de klep komen, maar ik weet niet wat de beste methode is om dit zelf op te lossen.
Misschien dat iemand van jullie me hiermee kan helpen
Alvast bedankt
Ger
-jacco-
Über-Spammer

Gervdm schreef:Hai lui,
Wellicht niet de juiste plek voor een leek zoals ik, maar hier zitten wel experts.
Ik heb een probleem met mijn achterklep van een renault scenic.
De achterklep gaat niet meer open, ik kan de knop in de klep niet meer indrukken.
Met de sleutel kan ik het slot niet openen ,het centrale vergrendelingssysteem voel je nog wel wat doen maar meer ook niet.
Ik kan alleen nog van binnenuit bij de klep komen, maar ik weet niet wat de beste methode is om dit zelf op te lossen.
Misschien dat iemand van jullie me hiermee kan helpen
Alvast bedankt
Ger
Pas geleden was er ook zo'n probleem bij iemand die ermee bij de dealer was...
Ik weet niet precies wat er mis met het slot was, maar het is uit de achterklep gehaald,
ergens een schroefje in gedraaid en het werkte weer naar behoren ;)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
breuzelaer

Heb dit probleem eens bij een opel vectra gezien. Toen was het pompje van de centrale vergrendeling kapot. Het slot ging niet meer naar binnen. Pompje eruit gesloopt en het slot was weer handmatig te bedienen
Haas
Car: Megane RS

pompje?
DxRsd

gewoon strak laten zetten hoeftie nooit meer open :P en knopje aan je dash maken dat je em op afstand kan openen ;) hoef je ook niet meer achterin te klimmen :P :D al klaar :P:D
Plaats reactie