Geintje, Ad!

(Hoolie)-Ad schreef:'Merijn schreef:Appels, peren, bramen, maar weet je wat het moeilijkste is? Zout...(Hoolie)-Ad schreef:schilt wel iets maar niet eens zo heel veel denk ik.
waarom doen de bananen niet mee met jou?
Bramen wel? kun je daar niet eens een filmpje van makenMerijn schreef:Ik schil nooit bananen.Die pel ik...
Geintje, Ad!
we zitten hier op een forum en dat word de speciaal ontwikkelde forum grammatica gebruikt.....Mrtn schreef:Grammaticaal klopt de titel niet echt, het is 'MIJN' bumper
nope... zowel de binnenste als de buitenste niet....REMCO-X schreef:Lopen je banden niet aan in de wielkasten????
remklauwen en zadels goed vast?baszos schreef:nope... zowel de binnenste als de buitenste niet....REMCO-X schreef:Lopen je banden niet aan in de wielkasten????
en zo'n geluid heeft het ook nie.....
echt een geluid of ijzer tik....
nu zijn het opeens al 2 beugeltjesFleetwood schreef:bij sommige types zit er boven op de achteras een beugeltje gelast,
die je even iets moet helpen zeg maar...
zijn we niet aan geweest....Luco/Alpine-racer schreef:remklauwen en zadels goed vast?baszos schreef:nope... zowel de binnenste als de buitenste niet....REMCO-X schreef:Lopen je banden niet aan in de wielkasten????
en zo'n geluid heeft het ook nie.....
echt een geluid of ijzer tik....