Kleppendeksel bleef minderlang mooi dan het inlaat spruitstuk,
Daar moet ik nog wat op zien te verzinnen. Maar spruitstuk blijft moeiteloos een paar maanden mooi. Daarna wordt ie een beetje dofjes maar nog steeds altijd beter dan de meeste

MarcoG schreef:Jee wat een stofwolk. Misschien helpt het als iemand met een stofzuiger bij de flex gaat staan en het stof al meteen opzuigt (aangezien nu je hele garage verzout is).![]()
Dat randje aan je spatbord was al eens gelast zie ik, net zo slecht gedaan als bij de mijne. Kan dezelfde stukken vervangen.
[handig mode]TMC16v schreef:Ik zit met een raar iets wat ik aan mijn auto opmerk,
Toen ik mijn auto kocht kreeg ik mijn garage krik er niet onder de dorpel. Moest ik met behulp van andere kleine krik de auto iets opkrikken en dan de garage krik er onder zetten. Nu valt het mij de laatste maanden op dat de garage krik er zo onder gereden kan worden!
Voorkant is zo op het oog niet veranderd, Achter volgens mij wel![]()
Iemand hier verklaring voor? Gewicht van de auto is niet veranderd.
Arjen schreef: [handig mode]
4 straattegels op de grond (voor je wielen leggen) en de auto daar op zetten.
[/handig mode]
[nog eens lees mode off]TMC16v schreef: Toen ik mijn auto kocht kreeg ik mijn garage krik er niet onder de dorpel. Nu valt het mij de laatste maanden op dat de garage krik er zo onder gereden kan worden!
Ja,Bram schreef:Zaten er eerst misschien 15 inch velgen onder?
[/quote]Oftewel, Chris denkt dat zijn auto krom is (of de krik)
[dat snap ik ook wel]MarcoG schreef:Arjen schreef: [handig mode]
4 straattegels op de grond (voor je wielen leggen) en de auto daar op zetten.
[/handig mode]
[nog eens lees mode on]
[nog eens lees mode off]TMC16v schreef: Toen ik mijn auto kocht kreeg ik mijn garage krik er niet onder de dorpel. Nu valt het mij de laatste maanden op dat de garage krik er zo onder gereden kan worden!
Oftewel, Chris denkt dat zijn auto krom is (of de krik)
Ne maat van mij had da ook me die randen, we hebben de auto toen op de richtbank int school gezet, en dan zo een klauw derop gevezen, en met een staaf/buis da trug rechtgetrokken. Da ging heel vlot maar je moet wel een richtbank kunnen hebben...Maar de dorpels maak ik me meer zorgen om![]()
Alleen de randen aan de onderkant zijn dubbel gevouwen.
Met een tang terug buigen is haast niet te doen en zo skirts er tegen aan schroeven wordt ook niets, Iemand ideeën?
Door gebrek aan slijpschijfjes is het niet verder gekomen dan een sunroof. Morgen poging 2 om er een Cabrio van te makenJacco Osté schreef:Tis niet duidelijk te zien, maar is het al een cabrio?