Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
In de eerste bocht gezien vanaf de Crolesbrug net na de rotonde, lag er net een motorrijder in de berm... Traumaheli erbij... Krijg je toch wel weer ff een brok in je keel...
Net een vrachtwagen op z`n kant aan het begin van de A13 bij rotterdam.
Ding had niet harder moeten rijden anders had die 10 m naar beneden gevallen.
Ben benieuwd hoe het met die chauffeur is.
btw Rj nog bedankt voor het vervangen van m`n ashoes gisteren.
Wat een klere klus was dat maar we hebben het wel weer geklaard.
Vandaag weer genoeg gebeurd op de weg indd...ben vandaag even op en neer naar Den Haag geweest om een nieuwe lease-auto af te leveren, heb genoeg files gehad met ongelukken. Ik werd 2 keer om mn oren gereden door ambulances. Die klote sirenes hoor je trouwen sook verdomd slecht aankomen op de snelweg
Op de A12 in de file gestaan door een ongeluk waar 2 rijstroken waren afgesloten Stond een Suzuki Alto helemaal in puin op een bergingswagen. Lijkt me geen fijn autootje om een ongeluk in te krijgen. En in de stad in Arnhem was een taxibusje die op de busbaan reed vol in de zijkant van een Atoz geboord. Ding zag er ook niet uit. Hoop zulke dingen niet mee te maken
eerste probleem met de mondeo!linker voor veer gebroken
ennuh als we zondag evt gaan fietsen chris,wordt het driebergen!wordt best pittig!ik heb met de mountainbike groep gespint gisteren,maar dat was best zwaar!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
@ Ronnie, da's mooi balen! Betaald Van Roon dat? Gelijk verlagen zeker? Zullen we het weer ff aan kijken van het weekend? Ga je morgen nou nog mee? Oja, lees het stikkertopic ff, ben benieuwd of die van jou is.
Chris schreef:@ Ronnie, da's mooi balen! Betaald Van Roon dat? Gelijk verlagen zeker? Zullen we het weer ff aan kijken van het weekend? Ga je morgen nou nog mee? Oja, lees het stikkertopic ff, ben benieuwd of die van jou is.
Mooi bakkie Ferdy, voor jezelf?
Igor gaat het fixen morgen!
nee helaas geen tijd om mee te gaan morgen!als het ff lukt dan wil ik 2 beunders pakken!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Chris schreef:@ Ronnie, da's mooi balen! Betaald Van Roon dat? Gelijk verlagen zeker? Zullen we het weer ff aan kijken van het weekend? Ga je morgen nou nog mee? Oja, lees het stikkertopic ff, ben benieuwd of die van jou is.