Hoi,
ik heb een nieuwe auto gekocht en daar zat alarm bij. Een camco alarm systeem. Nu heeft mijn vriend mijn sleutelbos een gooi gegeven en daar zat mijn handzender aan en nu doet deze het niet meer. Ik heb de batterij eruit gehaald maar nu blijft er alleen een groen lichtje branden en voor de rest niets. Er zat nog een handzender bij maar die deed het al helemaal niet volgens de vorige eigenaars omdat de frequentie niet goed was. Nu zit er een leuk boekje bij het alarm maar hier staat alles in (in het engels) maar nergens iets over het opnieuw programmeren van de handzender oid. Kan iemand mij helpen of heeft iemand het ook meegemaakt. ik kan nu niet met mijn auto weg, want als ik hem open doe dan begint alles te loeien en te knipperen dus dit wordt lastig of ik moet met een knipperende en zingende kerstboom willen rijden..AUB help mij ik ben echt radeloos....
Gr. Bianca (ja echt een meisje weer hihihihiiii)
CAMCO alarm
Hey Bianca, als eerste welkom en zou je jezelf willen voorstellen in het 'wie is wie' gedeelte?
Het mooiste is als je een boekje en de papieren nog hebt. Soms staat daar een uniek nummer in gerelateerd aan de set die je hebt gekocht.
Aan de hand hiervan kan een andere handzender besteld worden.
Het mooiste is als je een boekje en de papieren nog hebt. Soms staat daar een uniek nummer in gerelateerd aan de set die je hebt gekocht.
Aan de hand hiervan kan een andere handzender besteld worden.
De ontvanger die op je dash of de raam geplakt zit samen met het kastje naar camco sturen, of een nieuwe bestellen.
Er loopt trouwens een camco topic
Er loopt trouwens een camco topic