Automaxx BBQ Kosten
-
valt me een beetje tegen, niet helemaal netjes om zolang met betalen (kleine moeite) te wachten...
de bbq was toch lekker en de meeste hebben er niks voor hoeven doen 

Ik heb het lijstje van betalingen even bijgewerkt. De volgende mensen heb ik nog niks van mogen ontvangen:
2. Wilma 2x
8. Maarten gtt + jose 4x
9. MarcoV 2x
10. Ralf + Suus 4x
11. Hugo + Sabrina 4x
12. Christian 1x
15. Stefan 2x
19. Gilbert + Petra 4x
22. Robert 2x
25. Rik 2x
26. Rob H 2x
28. Martijn (Haas) 1x
Gaarne zsm betalen...
Geef ook hier even nogmaals aan als het aantal x niet klopt.
2. Wilma 2x
8. Maarten gtt + jose 4x
9. MarcoV 2x
10. Ralf + Suus 4x
11. Hugo + Sabrina 4x
12. Christian 1x
15. Stefan 2x
19. Gilbert + Petra 4x
22. Robert 2x
25. Rik 2x
26. Rob H 2x
28. Martijn (Haas) 1x
Gaarne zsm betalen...

Geef ook hier even nogmaals aan als het aantal x niet klopt.
Laatst gewijzigd door Ollie op za 16 jul 2005 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
volgende keer andere afspraken maken,lijkt me beter
voorheen werd er gevraagt wie er wel of niet kwam eten.
voorheen werd er gevraagt wie er wel of niet kwam eten.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Gaat toch prima zo, werd van tevoren gevraagd wie meeat, en dan bestelden we.
Mag van de leden wel verwachtne dat deze onkosten wel goedkomen. Hoeft niet meteen, maar we weten wel wat we nog krijgen van wie. Ik vind 't geen punt.
Mag van de leden wel verwachtne dat deze onkosten wel goedkomen. Hoeft niet meteen, maar we weten wel wat we nog krijgen van wie. Ik vind 't geen punt.
Ik vind t ook geen punt om te betalen, maar ik heb ook maar 1 keer meegegeten. Daarom volgend jaar misschien beter gewoon terplekke een lijst ofzo invullen wie er wel en niet meeëten.
Wij wisten namelijk niet dat er de 2e keer ook nog ge-bbq'ed werd anders hadden we (Chris, Rene en ik) die shoarmaschotel niet besteld hoor
Maar nog even voor de duidelijkheid, moet ik nu voor 1 of voor 2 keer betalen? Let me know, dan kan ik het van de week gelijk even fixen.
Wij wisten namelijk niet dat er de 2e keer ook nog ge-bbq'ed werd anders hadden we (Chris, Rene en ik) die shoarmaschotel niet besteld hoor

Maar nog even voor de duidelijkheid, moet ik nu voor 1 of voor 2 keer betalen? Let me know, dan kan ik het van de week gelijk even fixen.
Ok is een beetje laat, maar heb het net overgeschreven (1 maal) 

excusez moi, door mijn stageafwikkeling en mijn vakantie direct daarna ben ik het helemaal vergeten. alsnog gedaan nu 

Clubrekening.
en de misgelopen rente? 

Rob.H schreef:Krijg van jou nog een schema voor een subwooferkist met de maten en zo

hmz...owja...