goedenavond mensen ik heb even een vraagje
ik heb een r1916v cabrio,
nou heb ik een tijdje geleden reed ik met mijn wagen rond en
toen begon hij ineens te stotteren en in te houden niet vooruit te komen,
begon mijn uitlaat een geratel maken en alles te gelijk.
dan pakte hij soms gewoon weer de normale toeren eventjes tot dat ik weer gas gaf. ben gestopt heb gekeken naar mijn uitlaat. even stil laten staan en toen weer starten en deed het gewoon weer normaal.
toen heeft hij wegens omstandig heden een kleine 2 maanden stil gestaan. nieuwe dynamo laten plaatsen was kapot. toen ik weer kon rijden heb ik 3 weken normaal gereden, zondag nog 300 km gereden zonder problemen. en sinds gisteravond doet hij weer het zelfde. en vandaag ging het ook nog eens stinken naar een rotte eieren lucht in de auto? wie o wie weet wat het kan zijn?
misschien kat?, onstekingen of wat anders.
ik hoor het graag alvast bedankt groetjes john 1916v cabrio
stotterende wagen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Rotte eieren lucht is de kat.. Of dat de rest van de problemen veroorzaakt zullen anderen wel kunnen zeggen!
-
oke bedankt 1 ding weet ik al
nu de rest nog

de kat is volgens mij niet de oorzaak . de stank is een gevolg van iets anders . waarschijnlijk is het een probleem met de ontsteking . als de motor geen benzine zou krijgen dan zou de kat niet stinken , echter als de ontsteking faalt krijgt de kat hopen onverbrande benzine op zijn dak : stinken !
* controleer de aansluitingen van je bobijn
* controleer rotor , verdeler en bougiekabels (meet de kabels eventueel even uit)
* controleer of er geen water in de bougie gaten staat
* kijk of er geen smeurie op de BDP sensor zit
suc6
* controleer de aansluitingen van je bobijn
* controleer rotor , verdeler en bougiekabels (meet de kabels eventueel even uit)
* controleer of er geen water in de bougie gaten staat
* kijk of er geen smeurie op de BDP sensor zit
suc6