Daar waren de chocolaatje's ook voor, ik wist dat je er spijt van ging krijgenTURBODJ schreef:He Casper,
Gave foto's man. Toch wel een beetje tranen hoor, maar ik denk dat ie in goede handen is

Daar waren de chocolaatje's ook voor, ik wist dat je er spijt van ging krijgenTURBODJ schreef:He Casper,
Gave foto's man. Toch wel een beetje tranen hoor, maar ik denk dat ie in goede handen is
Euh niet iedereen heet Ronnie B, die heeft een 5 die komt idd nooit klaarRonnie B. schreef:wees gerust met een 5 ben je nooit klaar!![]()
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:klinkt eerder als een bobine die er mee ophoud of een vliegwiel sensortje (bdp gevertje)
Zouden deze oorzaken dan ook 'af en toe' op kunnen treden?-Ray- schreef:99% het relais van de benzine pomp, is een groot relais bij je zekeringen kast. ff het boekje erbij om psies te zien welke het is, dat weet ik niet meer.
de HV-VN-O4 is nu mijn gtt en niet van die andere snuiter-Ray- schreef:ik heb zelf psies hetzelfde gehad met de huidige GT van pazmaniac of die andere snuiter (haal ze altijd door mekaar, stevie weet wel welke) de HV-VN-04, en dat was ook af en aan. dan ging het weer een hele tijd goed en ineens sta je weer op de snelweg... stil.... 2 tellen later: heng heng
BOVEN ?-Ray- schreef:kijk jij eens even onder je dash dan, moet een groot relais zijn boven je zekeringenkast
heej de haas heb jij ooit een auto klaar zien komen dan??jochem de haas schreef:Euh niet iedereen heet Ronnie B, die heeft een 5 die komt idd nooit klaarRonnie B. schreef:wees gerust met een 5 ben je nooit klaar!![]()
Ja hoor als je hem net start ( en hij staat wat rijk ) dan spuit ie er allemaal zwarte drap uit ...Danny van Duren schreef:heej de haas heb jij ooit een auto klaar zien komen dan??jochem de haas schreef:Euh niet iedereen heet Ronnie B, die heeft een 5 die komt idd nooit klaarRonnie B. schreef:wees gerust met een 5 ben je nooit klaar!![]()