Even voorstellen: Koen72

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
koen72

hey allemaal,

ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een zilver grijze renault 5 gt turbo bj 88 :)
ik woon in belgië en heb 'm gekocht in nederland nabij amsterdam want hier in belgië zijn ze steeds moeilijker te vinden. hij is nog origineel qua motor, bumpers en interieur.
op het eerste zicht zag hij er goed uit maar na grondige inspectie waren de de dempels in slechte staat, achter de achterbumper was er ook roest en had hij rondom toch wel wat deukjes enzo. :(
dus zijn we maar begonnen met een flinke renovatie, volledig interieur eruit,2 nieuwe dempels erop gelast, roest achter de achterbumper verwijdert en behandelt tegen roest, nog roest verwijdert aan chassis en behandelt, deukjes en krassen weggewerkt. hij staat momenteel in grondverf. :lol:
-ik zoek nog enkele onderdelen dus doe me een plezier en kijk eens bij "markt " wie weet kan je me helpen...

groetjes,

koen
koen72

[img]http://i29.photobucket.com/albums/c280/ ... terdam.jpg[/img]

dit is 'm, toen ik 'm kocht, nu ligt hij uit erkaar en staat 'm in grondverf
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom hier Koen!

Ik denk dat jij de GT van Steven zijn zus hebt gekocht, er waren toen een paar Belgen die er drie tegelijk uit Nederland gehaald hebben.

Kom maar op met die foto's!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
koen72

Chris schreef:Welkom hier Koen!

Ik denk dat jij de GT van Steven zijn zus hebt gekocht, er waren toen een paar Belgen die er drie tegelijk uit Nederland gehaald hebben.

Kom maar op met die foto's!
inderdaad, het is de gt van de zus van steven...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heb je ook wat meer info over de twee andere GT's die jullie gekocht hebben? Want één kwam er uit Amsterdam(zwarte phase 2) en een uit Utrecht toch?
koen72

Chris schreef:Heb je ook wat meer info over de twee andere GT's die jullie gekocht hebben? Want één kwam er uit Amsterdam(zwarte phase 2) en een uit Utrecht toch?
ja de zwarte uit amsterdam wordt gebruikt als donor voor de rode gt uit utrecht en nog een andere rode gt die we hier in belgie nog net van de sloop hebben gered.

de gt van de zus van steven werd eerst onderhanden genomen omdat deze de beste van allemaal was.

ondertussen zijn we ook bezig met de belgische gt maar daar wordt aangewerkt in een school, de eigenaar volgt daar namelijk een cursus carrosserie heeft zijn gt dus als "werkstuk"

als de zilvergrijze klaar is wordt er gestart met de rode gt uit utrecht,
daar is en stuk meer werk aan dan de zilver grijze, dempels, zijflanken, achter de achterbumper,...

foto's van de zilver grijze volgen, die van in de school kan ik geen van maken en later zal ik foto's maken van de vorderingen aan de gt uit utrecht.

we gaan niets echt spectatulair doen met de gtt's, we zijn van oordeel dat te veel veranderingen afbreuk doet aan de waarde binnen enkele jaren als er nog minder van rijden en de tunning-rage van de gtt over is.

we hebben dus 4 gtt's en een gewone r5 om er 3 "goeie" gtt's over te houden
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaaf hoor! In ieder geval veel succes en hou ons op de hoogte met zoveel mogelijk foto's!

Weet je toevallig de Nederlandse kentekens van de zwarte en rode GT? Ben benieuwd of ik ze ken... Die zwarte had een B kenteken als ik het me goed herinner...
koen72

Chris schreef:Gaaf hoor! In ieder geval veel succes en hou ons op de hoogte met zoveel mogelijk foto's!

Weet je toevallig de Nederlandse kentekens van de zwarte en rode GT? Ben benieuwd of ik ze ken... Die zwarte had een B kenteken als ik het me goed herinner...

van de zwarte heb ik geen foto met kenteken, de kentekens gaan niet mee naar belgië, je moet ze afgeven bij de RDW als de verkoper een uitvoerverklaring aanvraagd om 'em naar belgië te laten gaan

van de rode gt uit Zoelen (ligt voor ons in de buurt van utrecht maar dat zijn nog wel een aantal km geloof ik) heb ik wel nog een foto
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c280/ ... zoelen.jpg[/img]
Steven
Car: M536

Hee Koen,

Leuk dat je je hebt aangemeld (Y)
Kan ik het hier mooi volgen :)
koen72

Steven schreef:Hee Koen,

Leuk dat je je hebt aangemeld (Y)
Kan ik het hier mooi volgen :)

hey steven, ja ik ga morgen wat foto's maken en dan zet ik ze erop
HKM

welkom! zijn de gtturboos zo schaars bij jullie? mooi 5je!
koen72

HKM schreef:welkom! zijn de gtturboos zo schaars bij jullie? mooi 5je!
ja hier is belgië is de keuring veel strenger dan in nederland, die 5'jes zijn ondertussen krokant geworden en komen hier zonder grondige renovatie niet meer op de baan. :( vandaar dat ze de voorbije jaren veel naar de sloop zijn gegaan hier in belgië
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

en ik maar denken dat de apk hier maar strikt was :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

koen72 schreef:
Chris schreef:Weet je toevallig de Nederlandse kentekens van de zwarte en rode GT? Ben benieuwd of ik ze ken... Die zwarte had een B kenteken als ik het me goed herinner...

van de zwarte heb ik geen foto met kenteken, de kentekens gaan niet mee naar belgië, je moet ze afgeven bij de RDW als de verkoper een uitvoerverklaring aanvraagd om 'em naar belgië te laten gaan
zitten de Nederlandse kentekens niet in de ruitjes gegraveerd toevallig?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
koen72

ForeverYoung schreef:
koen72 schreef:
Chris schreef:Weet je toevallig de Nederlandse kentekens van de zwarte en rode GT? Ben benieuwd of ik ze ken... Die zwarte had een B kenteken als ik het me goed herinner...

zitten de Nederlandse kentekens niet in de ruitjes gegraveerd toevallig?
nee, gelukkig niet!!! :lol:
Marc

koen72 schreef:
Chris schreef:Gaaf hoor! In ieder geval veel succes en hou ons op de hoogte met zoveel mogelijk foto's!

van de rode gt uit Zoelen (ligt voor ons in de buurt van utrecht maar dat zijn nog wel een aantal km geloof ik) heb ik wel nog een foto
Hoi Koen en welkom, die rode is mijn ex-gt die heb ik aan een vriend (Koos) verkocht die hem kort daarna dus aan jouw heeft verkocht. Technisch heb ik er best wel wat aan gedaan alleen was de carros er toch wel zo ernstig aan toe dat ik en Koos er allebie geen heil meer in zagen. Ga jij de rode slopen of hem toch weer in oude glorie herstellen? Ik heb er destijds ook nog een project topic over gestart: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... t=avontuur
Veel succes en hou ons op de hoogte.
GTE (Sjoerd)

gaat die rode nou uit elkaar of wordt deze weer in oude glorie herstelt?
Marc

[quote="Marc Ga jij de rode slopen of hem toch weer in oude glorie herstellen?[/quote]

Papagaai! :lol: :wink:
koen72

Marc schreef:
koen72 schreef:

Hoi Koen en welkom, die rode is mijn ex-gt die heb ik aan een vriend (Koos) verkocht die hem kort daarna dus aan jouw heeft verkocht. Technisch heb ik er best wel wat aan gedaan alleen was de carros er toch wel zo ernstig aan toe dat ik en Koos er allebie geen heil meer in zagen. Ga jij de rode slopen of hem toch weer in oude glorie herstellen? Ik heb er destijds ook nog een project topic over gestart: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... t=avontuur
Veel succes en hou ons op de hoogte.
de rode van koos wordt in zijn oude glorie herstelt, wat de motor betreft lijkt hij goed, aan de carrosserie is heel wat werk, er komt minstens 1 nieuwe zijflank op ( 1 zijflank hopen we te herstellen)en 2 nieuwe dempels, we zijn er nog niet aan begonnen, eerst de zilver grijze, daar was minder en makkelijker werk aan. eigelijk wat oefening voor de renovatie van de rode gtt
Plaats reactie