Nieuw type zijn verstevigd, zodat ze niet meer zo makkelijk uit elkaar gaan. Kosten bij de dealer ook niet gek veel: tussen de 100 en 200 euro.
Ik zou er niet aan beginnen..... Als je toch onderdelen gaat vervangen, pak dan iets wat NIET van Reno is, dan wordt je auto er ook nog beter van. Mercedes??
thnx allemaal voor de replies maare ik ben toch zeer koppig en eigenwijs (ik moet ook twee weken complete rust houden voor m`n gezondheid na m`n aanrijding maar werk ook gewoon). waar het mij om gaat is dat ik eigenlijk een mooie fm (die niet uitsteekt bij m`n voorbumper zoals velen hier No offence BTW zodat ik nergens meer kan parkeren) heb die wat mee turbo druk aan kan, dit omdat ik ook met meer turbo druk wil gaaan rijden ik kan een hele set kopen (dikke koppaking, dikke turbo slangen (samco) en chargekoeler of fm voor 1100 euro) maar nu eerst m`n nieuwe voorkant erop moet wil ik wel alvast de aanpassingen doen zodat ik niet weer weken bezig ben met alles te monteren.
Ok ik heb een vraagje..
Ik heb een tijd terug me versnellingsbak gedemonteerd en nou was ik hem aan ut moteren en ken ik er ff nie op komen waar een redelijk lang tapeind zit met in het midden GEEN draad en aan ut uiteinde een moer..
Iemand????? vast wel..Of fotos???
Racing Richard schreef:Ok ik heb een vraagje..
Ik heb een tijd terug me versnellingsbak gedemonteerd en nou was ik hem aan ut moteren en ken ik er ff nie op komen waar een redelijk lang tapeind zit met in het midden GEEN draad en aan ut uiteinde een moer..
Iemand????? vast wel..Of fotos???
Grtjes Richard
1 zit op het blok gedraaid en 1 zit op de bak.
Ze zitten horizontaal recht tegen overelkaar.. Je ziet het wel als je de bak en het blok bekijkt. die in het blok zit meen ik aan de voor zijde en daar schuif je de bak over
Abel schreef:... aan de voor zijde van het blok en daar schuif je de bak over
klopt, voorzijde van t blok onderste bevestigingspunt net boven waar de carterpan begint. Zit je olieretourleiding van je turbo ook aan bevestigd als ik t me goed herinner
ik ben inmiddels uit dit schema, maar 1 ding snap ik nog niet of ik zie het verkeerd........ik heb namelijk geen voorbeeld meer om mijn slangen mee aan te sluiten dus moet het hiermee doen. maar goed het gaat mij om de onderste slang van de kachelradiateur die naar het bellenvat loopt.......dat klopt toch niet? want dat bellenvat heeft toch maar 2 aansluitingen? of zie ik iets over het hoofd? kan iemand mij dat vertellen want op de plaatjes zie ik het zo niet 123........
De afgelezen stand zou kunnen kloppen, maar mijn persoonlijke ervaring is dat de km teller nogal eens kapot gaat.
Haal hem ff door de NAP en je weet het.
V is het bellenvat. maar die restrictor ken ik niet
die restrictor is je klem die op je radiateur zit, waardoor die dunne slang terug naar het expansievat loopt. Die slang moet daar dus licht gekneld in zitten.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 31 okt 2005 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris schreef:De afgelezen stand zou kunnen kloppen, maar mijn persoonlijke ervaring is dat de km teller nogal eens kapot gaat.
Haal hem ff door de NAP en je weet het.
heb de eigenaar gemailt heeft heeft hem gekocht in 1999 met 68.000-69.000 op de teller en er staat nu 79.287 km hij heeft bij hem ook een tijdje stil gestaan.....
ff overleggen met CChris en dan mischien ff langs....plus spaarrekkening plunderen
heb nog effe een bestelnr nodig van de sensor die ik je cilinderkop gedraait zit, loopt via 3 polige zwarte stekker naar de onsteking. ( ben de naam van sensor effe kwijt )