Ik heb er ook nog 1tje liggen voor minder met 44dkm op de tellerJacco Twingi schreef:@ Tino: Zo'n teller kost hier op de sloop 75 euro...
Van de week stond er nog 1tje...

Stefan S. schreef:Ik heb er ook nog 1tje liggen voor minder met 44dkm op de tellerJacco Twingi schreef:@ Tino: Zo'n teller kost hier op de sloop 75 euro...
Van de week stond er nog 1tje...
Achter gaat ie nog een stukje verder zakken.oertwingo schreef:netjes man ziet er goed uit maar achter staat hij nog te hoog ff zakke als het gaat nog dan met je bumper
groetjes
Ik denk van die cup spiegels.Ron(nie) schreef:Wat voor een spiegels? Vind de originele Twingo spiegeltje helemaal niet zo lelijk.
No way, T-Line is gewoon van Mr. Renault en niet van BorbetRon(nie) schreef:O ok, sorry, zijn die T-lines dan van Borbet?? Als ik dan moet kiezen, uhmm tjah denk toch dat de B5jes er ook erg vet onder staan, de T-lines misstaan btw ook niet.
De T-lines die er nu onder zitten zijn van mijn zus.Ron(nie) schreef:Maakt niks uit![]()
Dus de keus moet worden, de T-lines of de Brock B5
Dat setje T-lines die er nou onder zitten waren niet van jou toch?? Anders zou ik het zo laten, scheelt je weer een hoop centen
Ik denk zelf ook wel dat ik de Brock B5 er weer onder gaat zetten.Stefan S. schreef:Voor deze twingo zou ik absoluut gaan voor de Brock B5. Past beter bij de bumperkit. Voor een iets minder uitgebouwde twingo staan de T-Line op nummer 1 bij mij
Gaat ik ook doenJacco Twingi schreef:Brocks ff opknapbeurtje geven en er weer onder zetten![]()