Even voorstellen: Rob > Clio 1.6 RXE '98

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
clioll1.6rxe

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, dat is wel zo netjes :), aangezien ik hier al diverse vragen heb gesteld op dit forum....

Mijn naam is dus Rob, en ik woon in de buurt van Arnhem. Ik ben sinds een aantal weken in het bezit van een Clio 1.6 RXE uit 98, ik
denk wel het mooiste en fijnste karretje wat ik heb gehad tot nu toe.
Zal ze even opnoemen:

Opel Kadett 1.2 uit '86
Volvo 440 turbo uit '88
Renault 19 1.4 uit '89

De Clio bevalt me goed.. Hij heeft 135.000 km gelopen en het is een lekker sportief karretje. Er zijn nog wel een paar dingen waar naar gekeken moet worden. O.a richtingaanwijzer, portierslot (is besteld), piepende achterrem en tikken uit het motorgebied (alsof er een papiertje tussen de ventilator gestoken is) zo'n geluid dus. Dit varieert met het toerental en heb echt geen idee wat het is (lager of zoiets??). De auto loopt verder goed en is lekker pittig. Als er ander mensen zijn met hetzelfde type auto, zou ik het leuk vinden om wat van ze te horen.. misschien hebben we nog wel tips voor elkaar...

Wat rest nog is de foto:

[img]http://www.autotrack.nl/car-img/2797946.jpg[/img]

Tot horens, groeten Rob
ARNO16V
Contacteer:

welkom hier! verder nog wilde plannen met de clio? :)
Pollo
Contacteer:

Eh welkom,

Uit de buurt van Arnhem? Waar precies??
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ja ben ook benieuwd :)

Welkom in elk geval!
clioll1.6rxe

Pollo schreef:Eh welkom,

Uit de buurt van Arnhem? Waar precies??
Ik woon in Angeren, dat ligt in de buurt van Huissen. Dus de kans is dat je me in de buurt van Arnhem ziet scheuren :smoke: Ik werk op Het Dorp in de gehandicaptenzorg. Nog bekend hier?? Ben wel benieuwd wat voor clio jullie rijden? Zoals gezegd vind ik dit een fijn karretje. Lekker vlot en ligt super op de weg. 10 seconden naar de honderd, kan nog iets sneller (het went snel...) (S) maar ach. Voor je het weet heb je een bon aan je kont. Heb de eerste met deze auto inmiddels al binnen. Echt zielig, op de A12 in de buurt van Maarn. Na correctie, 4 kilometer te hard. Wel ff 30 euri. :@ :@. Ik weet dat er daar veel flitspalen staan maar zat net ff niet op te letten denk ik. Nou ja die kan ook weer bij de verzameling dan....
clioll1.6rxe

ARNO16V schreef:welkom hier! verder nog wilde plannen met de clio? :)
Neeh, helaas ik heb geen wilde plannen met de Clio. Er zitten wat bredere slofjes op de velgen 185/60/14 en d'r zit een Supersprint sportuitlaatje onder. Ook wel geinig. Ik ben niet echt een tuner. Alhoewel ik sommige auto's hier wel mooi vind, maar het is me echt te duur... en ik ben niet van plan krom te gaan liggen voor m'n auto. :) Misschien dat ik er wel ooit nog andere koplampen inzet, die van de fase twee. Die vind ik wel wat stoerder staan.

Deze lampen en nog veel meer kun je nieuw bestellen op een site van een autosloop hier in de buurt. De gasten die de sloop runnen komen ook uit Angeren. Check dus deze site ff, voor nieuwe onderdelen voor je Renault.

http://www.newcarparts.nl/
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

phase 2 lampen gaan nooit passen in jouw auto,

ik denk dat je de Si lampen bedoelt, die met die 2 lenzen erin
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
clioll1.6rxe

Erik Olijnsma schreef:phase 2 lampen gaan nooit passen in jouw auto,

ik denk dat je de Si lampen bedoelt, die met die 2 lenzen erin
Ik bedoelde deze lampen: http://217.149.222.43/jansenvanbeek/alp ... 444368.jpg
Plaats reactie