nu is het een HondaRonnie B. schreef:dat ga je niet menen!hij moest toch opel power

nu is het een HondaRonnie B. schreef:dat ga je niet menen!hij moest toch opel power
die staat er ook nog steeds niet hoorStrijder schreef:Haha je zegt het t zelfde~thijs~ schreef:nope en het is Jean Paul![]()
Ik miste al een tijdje een renault voor zijn deur ja.
Zal "Thadarkraven" wel zijn. Kerel werkt bij Stam en heb hem daar wel eens gesproken. Hangt sporadisch hier op het forum rond.Ronnie B. schreef:toen ik vrijdag bij mn werk weg reed kwam ik vlak bij renault-dealer stam op de leidseweg in Utrecht een zwarte clio 16v tegen met het kenteken XS-RP-30
ehm door m'n voordeur stappenPaul1916v schreef:Wat deed jij 'achter t station' dan Frank?
Die rooie kom ik 's morgens wel is tegen op N34, als ik naar Coevorden (is werk) rij.ForeverYoung schreef:vanavond tussen De Krim en Coevorden gespot:
een rode Mégane ph.1 Coupé (kenteken iets van 41-LV-DN ofzo), staat er wel vaker als ik daar 's avonds langsrij, zal er een keer een sticker onder de ruitenwisser drukken, maar heb er nog maar 1, waar ik dus heel zuinig op ben![]()
en zo'n 5 meter verderop stond er nog een, een blauwe Mégane Coupé ph.1 met lexusachterlichtdingen.die heb ik er nog niet eerder zien staan volgens mij. geen kenteken kunnen zien.
ut was niet die van rasit die begint met 59Ron(nie) schreef:Vanmiddag 3x gespot in Nijmegen (stad):
Zilvere Clio 2, geheel uitgebouwd, Andere voor- en achterbumper(achterbumper zelfde als Rasit heeft (weet zo ff geen modelnaam) (voorbumper leek erg op een RS Bumper), sideskirt die iets in de achterschermen doorliepen, dikke velgen, geblindeerde achterruiten,Lag erg laag op de weg, kenteken: ZL GB 18