nee hoor ik moet en zou op de openingsmeeting 2006 gaan vlammenjochem de haas schreef:Tja 2007

nee hoor ik moet en zou op de openingsmeeting 2006 gaan vlammenjochem de haas schreef:Tja 2007
Jij redt mij altijd wel met je positieve instelling!jochem de haas schreef:Met je mondeo , ja nouja als die dan nog niet op de sloop staat
Ivo8hoven schreef:Tja meneer Brandenburg begint voor zichzelf...., en gelijk een dikke bak aanschaffen......
Smaak?dit heeft niets met smaak te maken !het is maar een krijgertje!ik weet niet of jij een vriendin hebt?maar dat heeft met smaak te maken ,dat heeft zij waarschijnlijk nietAbel schreef:Ik vind dat ronnie uit de RTC commune moet worden gegooid..
A) voor het trashen van meerdere Renaults
B) voor een enorm gebrek aan smaak
![]()
![]()
Ok ieder voor zich maar dit kan toch niet??ronnie hou oud ben je?? dit is toch een serieuze oudelullen bak
Hij gaat volgens mij naar duitsland......Ivo8hoven schreef:Morgen gaat er geloof ik wat gebeuren, en ik ben zn assisitent![]()
(als ie niet naar duitsland gaat
Wij wel, jij nie.Ivo8hoven schreef:Morgen gaat er geloof ik wat gebeuren, en ik ben zn assisitent![]()
(als ie niet naar duitsland gaat
verslik me in me snoepjes, rofl1nsane schreef:morgen verkrijgbaar op marktplaats:
auto-diverse
Sloopauto's
Ford mondeo
240 000 gereden
door een ongelukje zitten de koplampen in de uitlaat en kan je alleen sturen vanaf de achterbank en is deze mondeo ook voorzien van een open geklapt dak.
naar huis lopen of sloop
grtz
ronnie
P.S. om te voorkomen dat de auto tijdens het rijden blokkeerd zijn de voorschijven eraf gehaald, veiligheid voor alles natuurlijk!
nee hoor ronnie grapje, hoop dat ie nog wat veillige KM kan rijden
thanx maatjejochem de haas schreef:Het is ook wat he ....weken doet die flapdrol niets ( na wel te hebben gezegd dat ie iets gaat doen )
en nu gaan we naar essen.......gaat ie opene de schuur in om aan z'n 5 te gaan sleutelen.........beetje jammer
Vooral omdat ik me gisteren verveelde en de auto af heb gebouw voor het grootste deel ( nog niet motorisch...maar dat kan ie zelf wel)...
ja wel lachuh toch?Ivo8hoven schreef:Zo Ron..., wat dacht je, eff wat GTT's op de foto..
mooi vriend ik hoor net dat ik dan ook vrij benjochem de haas schreef:Ben binnenkort een weekje vrij ( verplicht rond kerst) dan komt het vast wel in orde als alle onderdelen er zijn .......
Over het heel houden heb ik het dan niet he
mooi manjochem de haas schreef:mooi kan jij dat oranje hokkie weer poetsen...![]()
Ik weet niet precies maar ik dacht vanaf de 23 ste tot de 6 de ofzo
Regel jij dan nog ff onderdelen en oliiieeeeen enz