Afgelopen vrijdag is had ik mijn auto geparkeert bij mijn werk.
toen is er iemand tegen aan gereden en niemand heeft het gezien of gemeld! de recgter achterkant van mijn megane ( 5 maanden in mijn bezit!) hebben ze goed geraakt! hij is niet alleen bekrast maar ook gedeukt! aangezien dat ik echt ENORM zuinig op mijn auto ben zit ik flink te balen. volgens de garage gaat het minimaal 500 tot 600 kosten. ik ben helaas w.a verzekerd. heeft er iemand ervaring met het waarborg fons?? of heeft iemand tips hoe ik dit het beste op kan lossen?? ik heb 2 weken geleden foto's gemaakt dus ik heb wel bewijs dat hij in perfecte staat was. Ook de eigenaar van de garage kan en wil dit bevestigen. Natuurlijk is het de bedoeling dat dit zo snel mogelijk perfect gerepareert gaat worden, aangezien ik hem pas net heb , hij nog maar 70.000 gereden heeft , en er al veel aan verbouwd is!!
wie kan mij helpen?! [img]http://www.4-stroke.com/avatars/schade.jpg[/img]
[schade]Er is tegen mijn auto aan gereden!! dader onbekend.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik heb met mijn RSi vroeger ook wel eens zoiets gehad..geparkeerd bij de efteling, bij terugkomst achterlicht naar de klote en krassen op bumper.
Verzekering gebeld: waarborgfonds werkt alleen als je aangifte doet bij de politie, en getuigen hebt dat je de auto er onbeschadigd neer heb gezet. Dan moet je auto naar een schadebedrijf om een rapport te laten maken van de schade, en hoor je een tijd later hoeveel geld je uitgekeerd krijgt. Bij mij was het binnen een paar maanden afgehandeld, maar heb ook wel es gehoord dat t dik een jaar duurt.
Succes met de afhandeling in ieder geval!
Verzekering gebeld: waarborgfonds werkt alleen als je aangifte doet bij de politie, en getuigen hebt dat je de auto er onbeschadigd neer heb gezet. Dan moet je auto naar een schadebedrijf om een rapport te laten maken van de schade, en hoor je een tijd later hoeveel geld je uitgekeerd krijgt. Bij mij was het binnen een paar maanden afgehandeld, maar heb ook wel es gehoord dat t dik een jaar duurt.
Succes met de afhandeling in ieder geval!

misschien zou je het waarborgfonds kunnen proberen? ik hoor net dat je dan wel getuigen moet hebben, verder weet ik niet hoe het werkt...
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Contacteer:
Inderdaad. Bij mij waren er toen 2 vriendinnen bij die allebei getuigd hebben dat ik de auto daar onbeschadigd neer heb gezet...
Ik zou het gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis!
Ik zou het gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
getuigen zat toch
dit vind ik dus zo aso ergens tegenaan rijden en dan wegrijden
als ik zoiets zou zien zou ik in staat zijn om zo over zijn auto heen te rossen

dit vind ik dus zo aso ergens tegenaan rijden en dan wegrijden
als ik zoiets zou zien zou ik in staat zijn om zo over zijn auto heen te rossen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ze zien vrienden of bekenden toch niet als getuigen?
aan de andere kant, wie bepaald dat iemand een vriend is?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja niet vertellen heRonnie B. schreef:ze zien vrienden of bekenden toch niet als getuigen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Volgens mij alleen familie wat niet mag..Ronnie B. schreef:ze zien vrienden of bekenden toch niet als getuigen?
weer wat geleerd, maar het is in ieder geval goed balen als je je auto zo aantreft
familie vrienden ect maakt niks uit, als je maar getuigen hebt, maar voordat je het allemaal geregeld hebt ben je wel even verder,
succes met de afhandeling
succes met de afhandeling
-
ja inderdaad waarborg fons kan soms heel lang duren ze hebben maar een x bedrag per jaar en hoe dichter je bij 31 december komt hoe minder kans je heb op geld