Lex schreef:WEEEEEEKEEEEND!!!!

Lex schreef:WEEEEEEKEEEEND!!!!
The intercooler will fit behind just about all standard and aftermarket front grilles and radiator efficiency is still maintained due to the intercooler being made with an open fin design to allow maximum air flow through the core and onto the radiator.jochem de haas schreef:Euh jahoor best mooi maar das wel 700 euro tjes zonder verzend kosten en wat doet het precies meer dan orgineel .....
Plus dat het voor je radiateur zit ........
koeling gevoelig bij een GT? als er 1 een temp freak is ben ik het wel, en ik heb na het monteren van een nieuwe radiateur + wat aanpassingen in de thermostaat-sfeerpaz-maniac schreef:ik heb ook nie zo veel vertrouwen in zo een ding voor je radiator, de koeling ligt toch al gevoelig bij een gtt, dan kan je er volgens mij toch beter 1 nemen voor onder in de voorbumper, en ik vind een FMIC gewoon dik staan
zegt hij met zn sjonnie meters!jochem de haas schreef:Gewoon een 5 zoals ie hoort te zijn standaard ( al zeer mooi ) aan de buitenkant en onderhuids iets gekieteld...
Maar verder respect voor iedere aangepakte 5 hoor , vind ik ook mooi ls het maar netjes gedaan is
idd gijsGijsClioRS schreef:Volgens mij moet iemand hier iets kwijt
sx stond me trouwens ook iets van bij uit oudewater!Chris schreef:Het zou goed kunnen dat die het is Ron... Ik moet nog ergens foto's hebben van die Oudewater 5.....
Ik hoor wel wanneer we gaan!!