Groeten en succes ermee,
Rik
Zodra de POP ingericht is. Busy hereRik Hamberg schreef:Wanneer komt ie weer online? Ik sta te popelen om mijn project op het net te zetten.
![]()
Groeten en succes ermee,
Rik
OKMatthijs schreef:Zodra de POP ingericht is. Busy hereRik Hamberg schreef:Wanneer komt ie weer online? Ik sta te popelen om mijn project op het net te zetten.
![]()
Groeten en succes ermee,
Rik
OK dan!
Op een topic change ?André ter Velde schreef:en we wachten al zo lang..............
Hoeveel ruimte heb je dan?Priyantha schreef:Er staat nu c.a 46 MB online allemaal door RTC'ers geplaatst zie ik nu net
Dat kan beter![]()
Owja ik controleer soms of er niet dingen ge-upload worden die niet door de beugel kunnen. Dus géén seksplaatjes a.u.b, want dan verpest je het voor de rest
Laat ik het houden op "genoeg"Rik Hamberg schreef: Hoeveel ruimte heb je dan?
De foto's van Zondagzal ik er misschien wel opzetten denk ik.
Groeten,
Rik
Zal ik doen!Priyantha schreef:Laat ik het houden op "genoeg"Rik Hamberg schreef: Hoeveel ruimte heb je dan?
De foto's van Zondagzal ik er misschien wel opzetten denk ik.
Groeten,
Rik
Ik zou zeggen maak er gewoon lekker gebruik van enzo, en post lekker al jullie prachtige foto's op het forum.
DuidelijkPriyantha schreef:Ik kreeg zojuist een PM! van Paul1916v, waarin werd gevraagd waarom de upload site down lag. Hieronder het antwoord wat ik hem stuurde.
Nee is een tijdelijk probleem
Ik weet nog niet precies wat het is. Het bedrijf waar mijn server staat, die is nu naar aan het kijken.
Dus als het goed is werkt het allemaal binnenkort weer(vandaag of morgen denk ik).
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/mark 5t schreef:ik heb nog een aantal foto`s van een renault marine 2 cilinder benzine motor die ik graag ergens wil uploaden en er een topic over wil starten.
wie helpt mij?
Dit kreeg ik als PMHallo meneer Priyantha,
Ik had even een vraagje:
Ik kan sinds vandaag niet alle foto's meer zien op de RTC site en dan met name de foto's die met het Priantha upload programma zijn geplaatst.
Er hebben volgens mij meer mensen last van...
Is het probleem al bekend of hoe is het eventueel op te lossen?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
Arno.
ga jij foto's van een jaar terug zitten kijken?Paul1916v schreef:T probleem is alleen dat daar foto's tussen kunnen staan van voorsteltopics of projectentopics..toch zonde als je die niet meer kan zien, toch?