Ik kan een clio 16vcoupe kopen voor weinig, motor is wat mee aan de hand Ik heb zelf een clio 1400 automaat
Mijn vraag kan ik alles over zetten??
Motor laten repareren is geen optie want ik ben automaat gebonden
Sander
Ehm, waarom zou je dan de moeite nemen om alles over te bouwen als je toch gewoon de 1400 motor erin wilt gaan gooien?
Ik zou gewoon je eigen auto blijven rijden, die roest waarschijnlijk ook nog eens wat minder gauw weg dan die 16V.
In ieder geval ga ik er 5tot 7euro op achter uit ,per maand
kan hem voor 750 euro ophalen de onderdelen wat ik niet nodig heb gaat weer de verkoop in
met de motor is het volgende mis je kunt de spanrol niet meer vast zetten of zoiets
Dus als ik die voor een leuk prijsje weer verkoopt samen met de versnellingsbak dan heb ik een mooi goedkoop carroserietje plus de rest wat ik kan verkopen van die auto
Tis niet die ene met brandschade, deze stond op speurders
Ik wil mijn eigen motor erin leggen 1400 automaat,kan dat?
Ga er morgenvroeg voor kijken, en dan zien we het wel
Erik Olijnsma schreef:idd alles kan, maar je kan net zo goed een iets duurdere 16v kopen, heb je en de looks en de power en een shitload aan werk minder
Ja, je kan je blok+automaat in de clio carroserie zetten. Het zal hier en daar wat aanpassen zijn, bijv bedieningshendel van de automaat enzo, maar over het algemeen moet t passen.
Ik hoor van sommige dat de renault autamatenbakken niet zo goed waren kan die van 1.8 8v de extra pk"s aan?
Ga zo kijken als het wat is post ik wel fotos