Ik ben ook een nieuwe!

Gr Patricia
Ja dus! Nee, er komt een heel raar piepend(hard!) geluid vanuit de motorkap. Het is een soort drooglopend geluid(maar niet de v-snaar) Het is net of er iets vastzit. Er is me verzekerd dat er niks kan gebeuren(dus geen James Bondontploffingen enzo)...maar het is toch geen goed teken als ze ergens aan je vragen of je met een rijdende bom rondrijdtpaz-maniac schreef:welkom welkom, idd erg mooie prijs om een auto voor te kopen. wat voor bijgeluiden maakt ie. uitlaat lekkage mischien???
Haha, ehm, degene van wie ik m heb gekocht heeft wel verstand van auto's, maar die had geen tijd, die vertrok nml halsoverkop naar het buitenland en wilde deze auto kwijt. Hij was ook degene die me verzekerde dat het geen kwaad kon(tenminste niet te lang..) Verder ken ik niemand die verstand van auto's heeft en heb ik geen geld om er een prof iemand naar te laten kijkenpaz-maniac schreef:heb j er al eens naar laten kijken door een monteur, of iemand met enige kennis van auto's???.
gaat het geluid mee met de toeren van de auto??
Ja, of als je een paar Hells Angels in probeert te halen en ze proberen je daarom je kop in te slaan..(oh nee, dat kan niet meer, die zijn opgepaktErik Olijnsma schreef:wel een leuke smoes als je wordt aangehouden door de LAPD