je 19 niet maar jij bent traag (het gas zit rechts heRiël schreef:19 16v vs 306xsi 8v
Getver, kreeg dat ding niet van mijn bumpergelijk op, all the way.
*edit*
volgens de specificaties ben ik 2 sec sneller op de 100En ik weet zeker dat aan die peug niets gedaan is, dus mijn 19 is traag
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Zaterdag stond ik bij een stoplicht achter een paarse Lotus Elise richting de westerschelde tunnel, met een niet standaard uitlaat. Ik trok een beetje enthousiast op en hield hem precies bij, volgens mij deed hij niet echt heel erg zijn best. Groot respect voor zo'n bakje, ooit....

Is niet de motor die ze in de nieuwe polo gaan hangen (170 PK)?Keisuki schreef:Ronnie B. schreef:sinds 99 ongeveerwillow schreef:sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo???Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......
BMW 320 d - VW Golf V GTI
Ja jammer van die 1.8 turbo....![]()
![]()
(leuk hoor, toen ie de type aanduiding zag....weheee)![]()
2.0 fsi turbo is ut200 pk
En ze hebben nu ook 1 met een 1.4 turbo en mechanische compressorde Golf V GT TSI Twincharger
Eeeh, ik was eff snel aan het tikken onder Ronnie's naamSander2 schreef:Is niet de motor die ze in de nieuwe polo gaan hangen (170 PK)?Keisuki schreef:Ronnie B. schreef:sinds 99 ongeveerwillow schreef:sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo???Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......
![]()
En ze hebben nu ook 1 met een 1.4 turbo en mechanische compressorde Golf V GT TSI Twincharger

En een kleine vergissing, het ging hier om een Golf 4 GTI

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanavond op de terug weg van de schuur.
Ik in de 19 16v versus Golf 4 TDi ABT, hij dacht echt dat ie sneller was
Bij volgende stoplicht: Ik reageerde wel snel he, toen het stoplicht op groen sprong. Ik tegen hem: Laten we over die 3 autolengtes daarna maar zwijgen.
Ik in de 19 16v versus Golf 4 TDi ABT, hij dacht echt dat ie sneller was

Bij volgende stoplicht: Ik reageerde wel snel he, toen het stoplicht op groen sprong. Ik tegen hem: Laten we over die 3 autolengtes daarna maar zwijgen.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
nee, komt in de golf 5 in eerste instantieSander2 schreef:Is niet de motor die ze in de nieuwe polo gaan hangen (170 PK)?Keisuki schreef:Ronnie B. schreef:sinds 99 ongeveerwillow schreef:sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo???Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......
![]()
nee, probleem gevonden, distributieriem hing op half 7, nokkenastiming klopte van geen fliut, de kogeltjes van de spanrol waren een eigen leven gaan leiden haha.Luco/Alpine-racer schreef:je 19 niet maar jij bent traag (het gas zit rechts heRiël schreef:19 16v vs 306xsi 8v
Getver, kreeg dat ding niet van mijn bumpergelijk op, all the way.
*edit*
volgens de specificaties ben ik 2 sec sneller op de 100En ik weet zeker dat aan die peug niets gedaan is, dus mijn 19 is traag
)
Liep nog gewoon, riem hing er nog om, maar niet helemaal fris, morgenvroeg maar n nieuwe erop. Dan pakken we die peug.
Klinkt bekend. Heb ik ook eens meegemaakt, achter elkaar aan gezeten van Amsterdam tot aan Haarlem.Bram (vospower) schreef:
de bestuurder van de porche zag me geilen op zn wagen, dus gaf hij even een kleine demonstratie toen hij mij gas hoorde geven. was erg leuk![]()
een 911 uit 1990. 250pk 1400 kilo.
Om eerlijk te zijn..... het viel mij een beetje tegen. Ik had meer verwacht van de porche. Ik heb naderhand nog even met de bestuurder staan praten. 0-100 tijd was 6 seconden. Ik zit op een geschatte 7. Ik kon dus redelijk bijpoten. Helaas gaat een porche er boven de 180/190 toch iets rapper van door dan CRX-je (sorry)
Maar laten we wel zijn.... de porche heeft 2 keer zoveel motor inhoud, iets meer vermogen en aardig wat meer gewicht.
Kwa gewicht/vermogen verhouding komen ze aardig over een.
Porche: 250pk op 1400 kilo (5,600 kg/pk)
CRX: 160pk op 900 kilo (5,625 kg/pk)
Al met al was het een leuk ritje en is het maar goed dat we geen witte auto's met blauw/oranje striping en blauwe neon zijn tegen gekomen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nu vergeet je volgens mij wel dat de porsje uit 1990 motortechniek is uit midden jaren tachtig en geen 16kleps techniek ed.Orthello schreef:Klinkt bekend. Heb ik ook eens meegemaakt, achter elkaar aan gezeten van Amsterdam tot aan Haarlem.Bram (vospower) schreef:
de bestuurder van de porche zag me geilen op zn wagen, dus gaf hij even een kleine demonstratie toen hij mij gas hoorde geven. was erg leuk![]()
Om eerlijk te zijn..... het viel mij een beetje tegen. Ik had meer verwacht van de porche. Ik heb naderhand nog even met de bestuurder staan praten. 0-100 tijd was 6 seconden. Ik zit op een geschatte 7. Ik kon dus redelijk bijpoten. Helaas gaat een porche er boven de 180/190 toch iets rapper van door dan CRX-je (sorry)
Maar laten we wel zijn.... de porche heeft 2 keer zoveel motor inhoud, iets meer vermogen en aardig wat meer gewicht.
Al met al was het een leuk ritje en is het maar goed dat we geen witte auto's met blauw/oranje striping en blauwe neon zijn tegen gekomen
met een auto met minder pks en minder kilos en nieuwere techniek kan je daarmee eigenlijk niet vergelijken.
-
en zeker niet met een GT3! dat is niet zomaar een porche....Luco/Alpine-racer schreef:nu vergeet je volgens mij wel dat de porsje uit 1990 motortechniek is uit midden jaren tachtig en geen 16kleps techniek ed.Orthello schreef:Klinkt bekend. Heb ik ook eens meegemaakt, achter elkaar aan gezeten van Amsterdam tot aan Haarlem.Bram (vospower) schreef:
met een auto met minder pks en minder kilos en nieuwere techniek kan je daarmee eigenlijk niet vergelijken.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ben nooit geen fan geweest van porsje, maar ga deze auto's toch steeds meer waarderen 
en tussen 6 en 7 sec zit toch 27,7 meter dus is best nog wel een stukje

en tussen 6 en 7 sec zit toch 27,7 meter dus is best nog wel een stukje

-
en tussen 5 en 7 dan
50m, das helemaal veel reken maar uit hoeveel dat is als je 20 sec rijd? kun je het je voorstellen?

-
mijn eerste stoplichtrun met de nieuwe auto
ff tegen mijn neefje
clio v6 tegen astra gsi
was echt lachen de astra van mijn neefje kwam dus totaal niet mee
het leek wel of die stilstond wel kicken zon v6
ff tegen mijn neefje
clio v6 tegen astra gsi
sja je heb ook ruim 2x zoveel pk..renault maniac schreef:mijn eerste stoplichtrun met de nieuwe auto
ff tegen mijn neefje
clio v6 tegen astra gsi
zo'n gsi-tje heeft 115 pk ofzo tog
Ja of 150 pk als je een 2.0 16v hebt...
-
- Contacteer:
Ach... ik krijg bij meedelijden met de Open bestuurder.renault maniac schreef:mijn eerste stoplichtrun met de nieuwe auto
ff tegen mijn neefje
clio v6 tegen astra gsi
Bijna hoor....

here we go again...
williams tegen corrado(amerikaans model) met audi tt blok 225 pk.
op 400m was ik sneller. hij bleef wel hevig sissend in mn zij plakken, was wel vet!!
williams tegen golf 2 g60.
vanuit start tot mn 5e bleef ik voor, toen ik naar mn 5e versnelling schakelde(175 km/h) kwam hij voorbij...
dikke pret
williams tegen corrado(amerikaans model) met audi tt blok 225 pk.
op 400m was ik sneller. hij bleef wel hevig sissend in mn zij plakken, was wel vet!!
williams tegen golf 2 g60.
vanuit start tot mn 5e bleef ik voor, toen ik naar mn 5e versnelling schakelde(175 km/h) kwam hij voorbij...
dikke pret

Mijn 19 tegen golf 3 GT met 2 witte petjes erin.

Paar dagen geleden, GTT-vs-Skoda Fabia 1.9tdi RS wou hem inhalen zie ik hem opeens optrekken toen ik net om z'n kont heen wou, dus maar ff gas bijgegeven netjes eromheen en rustig die fabia eruit rijden.
Reed niet hard bij hem weg en hij ging mee tot 180 maar dat vond ik iets te gortig worden op een 50 weg
gelukkig kwam er toen een haakse bocht en toen ik die vol pakte kon ie het niet meer bijbenen
GTT-vs-Golf Vr6 reed achter, hem was een beetje aan het drukken en toen ging die, moet zegen ze zijn ook wel snel ff anders als z'n GTI'tje, reed wel op hem in maar ging niet van harte bij 140 geremd want van de andere kant kwamen jeken
Reed niet hard bij hem weg en hij ging mee tot 180 maar dat vond ik iets te gortig worden op een 50 weg

GTT-vs-Golf Vr6 reed achter, hem was een beetje aan het drukken en toen ging die, moet zegen ze zijn ook wel snel ff anders als z'n GTI'tje, reed wel op hem in maar ging niet van harte bij 140 geremd want van de andere kant kwamen jeken

turbo powerrrrrrrr
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
jeken
woord kende ik nog niet
vanmiddag bij de overgang van n37 80 km/u naar a37 120 km/u zat er een dikke Audi met 2.7 TDI achter mij te drukken, toen het 4baans werd ben ik ff teruggeschakeld naar de 3 en flink vooruit gestoven, vlak voor de toerenbegrenzer ingreep naar de 4 en zo ff naar 160 gesprint, en toen kwam de Audi voorbij
die ging nog ff door, ik heb daarna naar 140 laten zakken en rustig m'n weg vervolgd.
was wel ff leuk, ook al is het niet helemaal een eerlijke vergelijking omdat zo'n 2.7 TDI waarschijnlijk in de 5 net zo snel is als ik in de 4

vanmiddag bij de overgang van n37 80 km/u naar a37 120 km/u zat er een dikke Audi met 2.7 TDI achter mij te drukken, toen het 4baans werd ben ik ff teruggeschakeld naar de 3 en flink vooruit gestoven, vlak voor de toerenbegrenzer ingreep naar de 4 en zo ff naar 160 gesprint, en toen kwam de Audi voorbij

was wel ff leuk, ook al is het niet helemaal een eerlijke vergelijking omdat zo'n 2.7 TDI waarschijnlijk in de 5 net zo snel is als ik in de 4

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
Die wagens doen het idd erg lekker, heeeerlijk koppel... sportief vind ik het wel niet...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het eerste rondje sinds euh een tijdje en jahoor iemand op de bumper met een corsa gsi (oud type) en dat kan gevaarlijk zijn met die wisseling van motoren tegenwoordig .......er kan zomaar een 2.0 liter of gekker in liggen .....maar ik hoop voor deze jongen dat het niet zo was/is.
Zelfs met de kraan dicht ging ie het niet reden , beetje jammer nou had ik nog geen reden om ff een slag aan het kraantje te geven .
Ach dan maar rustig verder touren
Zelfs met de kraan dicht ging ie het niet reden , beetje jammer nou had ik nog geen reden om ff een slag aan het kraantje te geven .
jajajajajajajajochem de haas schreef:Het eerste rondje sinds euh een tijdje en jahoor iemand op de bumper met een corsa gsi (oud type) en dat kan gevaarlijk zijn met die wisseling van motoren tegenwoordig .......er kan zomaar een 2.0 liter of gekker in liggen .....maar ik hoop voor deze jongen dat het niet zo was/is.

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Reed gister op leeg industriegebiedje hier..nog in aanbouw (asfalt ligt er al, lekker breed en kaarsrecht) en ik stond stil, ff wat losse spullen in mn dashboardkastje frotten

Stopt er een calibra naast me, raampie open..of ik van hem dacht te winnen ofzo, dat ik stil stond.. (vreemde gozers, die slopelrijders
)
Naja altijd proberen toch? 3,2,1 en gaan..heb em daarna alleen nog maar in mn binnenspiegel gezien en na 1 rondje droop ie alweer af..
zal wel een 2.0 8 klepper geweest zijn, of hij kon echt niet rijden
p.s. wie zou er winnen? stevie of de Haas?

Stopt er een calibra naast me, raampie open..of ik van hem dacht te winnen ofzo, dat ik stil stond.. (vreemde gozers, die slopelrijders

Naja altijd proberen toch? 3,2,1 en gaan..heb em daarna alleen nog maar in mn binnenspiegel gezien en na 1 rondje droop ie alweer af..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee brandebrug totaal geen ghostbusters meer , zorg jij nou maar dat die van jou het gaat doenRonnie B. schreef:jajajajajajajajochem de haas schreef:Het eerste rondje sinds euh een tijdje en jahoor iemand op de bumper met een corsa gsi (oud type) en dat kan gevaarlijk zijn met die wisseling van motoren tegenwoordig .......er kan zomaar een 2.0 liter of gekker in liggen .....maar ik hoop voor deze jongen dat het niet zo was/is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja stevie zo gek langzaam die negen nog niet , brult wel lekker he als je vol gas gaatSteven schreef:Ik had gister nog aan de stok met een Corsa B 1.4i met Reesmus.
Helaas voor hem bleef de Haas-tuned 9 op 2 autolengtes achter em hangen en was niet af te schudden
Lekker man met je ouwe truttebak

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen idee, ik weet 1 ding ik ga opzoek naar een andere bak z'n twee doet bij snel schakelen krrarararaalll en das niet goed .....Paul1916v schreef:
Denk stevie ( moet eerst een ander IC anders gooi ik me T druk niet hoger )
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Dit weekend eindelijk ook een weer eens wat sprint en bochten werk kennen doen.
1e)Op de 3merenweg Hoofddorp een Daewoo Nexia, uitgebouwd en dikke uitlaat, 2 petjes erin en keken naar de Clio, gaven al flink gas en wilde racen, even laten gaan in 2 ernaast
en weg.
Daarna even verderop op deze weg, de bocht onder de A9 door naar het Rottepolderplein(ri Alkmaar) toe 2 motorfietsen, de ene zat ik in de bocht daarvoor op zijn hielen, mede door het hairspeldgehalte van deze bocht, verderop weer zijn collega die me voorbij liet en ik vol die 2 bochten indook, hij zijn machine plat leggend achter me aan, waar ik mijn baan hield had hij de hele weg nodig om me bij te houden
.
Gister een medelander in een BMW 316I met 1.8 motor, veel gas en zelfde verhaal als de Nexia, in 2 ernaast en
Gister ook nog even een Peugeot 206 2.0 voor gebleven, hij kwam aan het had het groen mee, ik sprintte vanuit stilstand en bleef hem voor tot 150 waarna ik het mooi vond.
1e)Op de 3merenweg Hoofddorp een Daewoo Nexia, uitgebouwd en dikke uitlaat, 2 petjes erin en keken naar de Clio, gaven al flink gas en wilde racen, even laten gaan in 2 ernaast

Daarna even verderop op deze weg, de bocht onder de A9 door naar het Rottepolderplein(ri Alkmaar) toe 2 motorfietsen, de ene zat ik in de bocht daarvoor op zijn hielen, mede door het hairspeldgehalte van deze bocht, verderop weer zijn collega die me voorbij liet en ik vol die 2 bochten indook, hij zijn machine plat leggend achter me aan, waar ik mijn baan hield had hij de hele weg nodig om me bij te houden

Gister een medelander in een BMW 316I met 1.8 motor, veel gas en zelfde verhaal als de Nexia, in 2 ernaast en

Gister ook nog even een Peugeot 206 2.0 voor gebleven, hij kwam aan het had het groen mee, ik sprintte vanuit stilstand en bleef hem voor tot 150 waarna ik het mooi vond.
Dat doet m'n Clio ook wel eens, ik moet dan gewoon rustiger naar de twee schakelen.
Ik heb dat probleem al met 3 versnelingsbakken gehad, dus het is een kwaaltje denk ik.
Wat ik wel heb gemerkt is dat sinds ik de shortshifter erop heb zitten geen gekraak meer heb gehad. Kan natuurlijk ook komen doordat ik er nog niet echt megasnel mee geschakeld heb.
Ik zal het eens proberen binnenkort.
Ik heb dat probleem al met 3 versnelingsbakken gehad, dus het is een kwaaltje denk ik.
Wat ik wel heb gemerkt is dat sinds ik de shortshifter erop heb zitten geen gekraak meer heb gehad. Kan natuurlijk ook komen doordat ik er nog niet echt megasnel mee geschakeld heb.
Ik zal het eens proberen binnenkort.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Idd als ik rustig entoch ook nog vlot doet ie het niet maar als ik het echt wat sneller doet kan ie misschien ook al die pk's niet aan
...
Ik let er gewoon ff op en het is ook wel rieeel, bakkie heeft gewoon ook al zat gdraaid

Ik let er gewoon ff op en het is ook wel rieeel, bakkie heeft gewoon ook al zat gdraaid
wat een losers jemigPaul1916v schreef:Reed gister op leeg industriegebiedje hier..nog in aanbouw (asfalt ligt er al, lekker breed en kaarsrecht) en ik stond stil, ff wat losse spullen in mn dashboardkastje frotten![]()
Stopt er een calibra naast me, raampie open..of ik van hem dacht te winnen ofzo, dat ik stil stond.. (vreemde gozers, die slopelrijders)

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Vanmiddag op de A4 bij Den Haag- Leiden reed ik naast dit voertuig, hij wilde niet eens even een wedstrijdje met me houden
, tering wat is dat een grote en brede bak.

Code: Selecteer alles
Voertuigsoort Personenauto
Merk ASTON-MARTIN
Handelsbenaming A-V12 VANQUISH
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 5935 cm3
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.810 kg
Maximum massa voertuig 2.175 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Ik had het trouwens gisteravond nog aan de stok met een Ople Astra GSI 2.0 16V.
Ja jammer joh....., vanaf 100 km/u reden we de Heinenoord tunnel in......., en bij de 185 was echt een stukkie achter me....weheeej
Dikke pluimen achter me, en lekker frustrerend een DIESEL logo.....
BMW 120d - Opel Astra GSI 2.0 16V
1 - 0
Ja jammer joh....., vanaf 100 km/u reden we de Heinenoord tunnel in......., en bij de 185 was echt een stukkie achter me....weheeej
Dikke pluimen achter me, en lekker frustrerend een DIESEL logo.....

BMW 120d - Opel Astra GSI 2.0 16V
1 - 0